Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89283
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств |
Authors |
Chygryn, Olena Yuriivna
Khomenko, Liliia Mykolaivna Калітай, Г.К. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4007-3728 http://orcid.org/0000-0001-5690-1105 |
Keywords |
зелена конкурентоспроможність зелені маркетингові інструменти продуктивність компанії стратегія сталий розвиток green competitiveness green marketing tools company productivity strategy sustainable development |
Type | Article |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89283 |
Publisher | Харівський національний університет імені В. Н. Каразіна |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Чигрин О. Ю, Хоменко Л. М., Калітай Г. К. Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. №14. С. 107-118. |
Abstract |
Стаття присвячена перевагам зеленої конкурентоспроможності для компаній. Зелений конкурентоспроможний розвиток вважається необхідною умовою забезпечення високого рівня сталого соціально-економічного розвитку. Авторами проведено наукове дослідження ключових детермінант зеленої конкурентоспроможності відповідно до маркетингового, технологічного, інноваційного, комунікативного, стейкхолдерського, якісного, рівневого, фіскального та етичного підходів. Основною метою дослідження є проаналізувати передумови підвищення зеленої конкурентоспроможності підприємств та вплив використання інструментів маркетингу (забезпечення належної якості (екологічності) зелених товарів і послуг, диференціація цінової політики, створення зеленої комерційної мережі та платформи, просування еко-товарів та зеленої діяльності, взаємодія зі споживачами) за описовими змінними компанії (сегмент ринку (обсяги продажів), зелений імідж, ефективність діяльності компаній, конкурентоспроможність продукції). Об'єктом дослідження є підприємства харчової промисловості, сільського господарства, машинобудування та виробники будівельних матеріалів. У кількісному дослідженні використовувалася вибірка з 110 компаній, для тестування кожного виміру конкурентної переваги проти встановлених інструментів зеленого маркетингу та описових змінних компанії за допомогою методу логістичної регресії. Отримані результати показали рівень маркетингових інструментів інтеграційного комплексу для підтримки зелених конкурентних переваг. Найвищий рівень інтеграції у харчовій промисловості, найнижчий – у виробників будівельних матеріалів. Така система повинна включати п’ять груп маркетингових інструментів. Проведена оцінка дає можливість запропонувати систему маркетингових інструментів для формування та посилення зелених конкурентних переваг компанії. The article deals with green competitiveness advantages for companies. The green competitive development is considered to be an essential condition to provide a high level of sustainable social and economic development. The authors systematized scientific investigation of the key determinants of the green competitiveness according to the marketing, technological, innovative, communicative, stakeholders, qualitative, level, fiscal and ethic approaches. The primary purpose of the study is to analyse the preconditions for promotion the green competitiveness of enterprises and analyse the influence of the using marketing tools (ensuring the proper quality (environmental) of green goods and services, differentiation of pricing policy, creation of green commercial networks and platforms, promotion of eco-goods and green activity, interaction with the consumers) on a company’s descriptive variables (market segment (sales volumes), green image, efficiency of companies activity, products competitiveness). The object of study is the companies from the food industry, agriculture, machinery-producing industry and production of building materials. The quantitative study employed a sample of 110 companies, for testing each competitive advantage dimension against the established green marketing tools and company descriptive variables using the method of logistic regressions. The obtained results showed the level of integration mix marketing tools for supporting the green competitive advantages. The highest level of integration is in the food industry, the lowest level - in the production of building materials. Provided evaluation gives the opportunity to suggest the system of marketing instruments for forming and strengthening the company’s green competitive advantages. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
France
964297
Georgia
1
Germany
762354668
Ireland
291
Netherlands
1
Poland
56467169
Singapore
1
Ukraine
-1886337650
United Kingdom
179079
United States
1602160111
Unknown Country
964293
Downloads
Bangladesh
1
Cameroon
1
Canada
1
France
964298
Georgia
1
Germany
-1142858620
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
-1195964271
Romania
1
Serbia
1
Ukraine
762354669
United Kingdom
1
United States
1602160110
Unknown Country
1
Vietnam
3201
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chyhryn_strategy.pdf | 419.49 kB | Adobe PDF | 26659397 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.