Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89386
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Бізнес-моделі просування товарів (брендів) на ринках: економічні, комерційні й інноваційні аспекти |
Other Titles |
Business models of goods (brands) promotion in the markets: economic, commercial and innovative aspects |
Authors |
Гончаренко, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
глобалізація локалізація глокалізація транснаціональна корпорація ключові особливості інноваційність чинники успішності SWOT-аналіз та PEST-аналіз |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89386 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гончаренко О. В. Бізнес-моделі просування товарів (брендів) на ринках: економічні, комерційні й інноваційні аспекти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : Сумський державний університет, 2022. 72 с. |
Abstract |
Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності «Coca-Cola Company».
Об’єктом дослідження стала транснаціональна корпорація «Coca-Cola Company». Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності компанії.
У першому розділі «Теоретико-методичні аспекти конкурентних стратегій компаній на глобальному ринку» розглянуто основні економіко- організаційні аспекти конкуренції транснаціональних корпорацій. Розкрито поняття «бренд», важливість інструмента брендингу в бізнес-моделях компаній.
У другому розділі «Дослідження бізнес-моделі «Coca-Cola Company» на глобальному ринку » проведено оцінку бізнес-стратегії компанії просування бренду «Coca-Cola» на міжнародних ринках та розглянуто основні економічні показники діяльності компанії на глобальному ринку.
У третьому розділі «Розроблення практичних рекомендацій з удосконалення бізнес-моделі компанії на глобальному ринку» проаналізовано основні недоліки й слабкі позиції діючої (на сьогодні) бізнес-моделі компанії. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Austria
163
Belgium
1
Canada
1
Czechia
1
Germany
1616154537
Ireland
4325
Lithuania
1
Netherlands
99
Russia
157
Slovakia
121515970
Spain
5275206
Sweden
1
Ukraine
1148477025
United Kingdom
1493901
United States
305506206
Unknown Country
5275213
Downloads
Australia
1
Austria
-607975109
Bulgaria
1
Canada
270250962
China
1
Czechia
-1091264485
Côte d’Ivoire
1
Denmark
438876
Finland
41805
France
-607975132
Georgia
1
Germany
-1091264489
India
-1091264484
Israel
30679
Italy
1
Lithuania
-607975123
Netherlands
1218987555
Poland
270250961
Portugal
1
Romania
-1558942006
Russia
709363988
Slovakia
709363992
South Korea
1
Spain
5275207
Sweden
1
Switzerland
18859977
Turkey
1
Ukraine
-1091264487
United Kingdom
-607975130
United States
-1091264482
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Honcharenko_bachelor_thesis.pdf | 976.1 kB | Adobe PDF | -1949333619 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.