Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89386
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бізнес-моделі просування товарів (брендів) на ринках: економічні, комерційні й інноваційні аспекти
Other Titles Business models of goods (brands) promotion in the markets: economic, commercial and innovative aspects
Authors Гончаренко, О.В.
ORCID
Keywords глобалізація
локалізація
глокалізація
транснаціональна корпорація
ключові особливості
інноваційність
чинники успішності
SWOT-аналіз та PEST-аналіз
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89386
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гончаренко О. В. Бізнес-моделі просування товарів (брендів) на ринках: економічні, комерційні й інноваційні аспекти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : Сумський державний університет, 2022. 72 с.
Abstract Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності «Coca-Cola Company». Об’єктом дослідження стала транснаціональна корпорація «Coca-Cola Company». Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності компанії. У першому розділі «Теоретико-методичні аспекти конкурентних стратегій компаній на глобальному ринку» розглянуто основні економіко- організаційні аспекти конкуренції транснаціональних корпорацій. Розкрито поняття «бренд», важливість інструмента брендингу в бізнес-моделях компаній. У другому розділі «Дослідження бізнес-моделі «Coca-Cola Company» на глобальному ринку » проведено оцінку бізнес-стратегії компанії просування бренду «Coca-Cola» на міжнародних ринках та розглянуто основні економічні показники діяльності компанії на глобальному ринку. У третьому розділі «Розроблення практичних рекомендацій з удосконалення бізнес-моделі компанії на глобальному ринку» проаналізовано основні недоліки й слабкі позиції діючої (на сьогодні) бізнес-моделі компанії.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
163
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
1616154537
Ireland Ireland
4325
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
99
Russia Russia
157
Slovakia Slovakia
121515970
Spain Spain
5275206
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1148477025
United Kingdom United Kingdom
1493901
United States United States
305506206
Unknown Country Unknown Country
5275213

Downloads

Australia Australia
1
Austria Austria
-607975109
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
270250962
China China
1
Czechia Czechia
-1091264485
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Denmark Denmark
438876
Finland Finland
41805
France France
-607975132
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1091264489
India India
-1091264484
Israel Israel
30679
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
-607975123
Netherlands Netherlands
1218987555
Poland Poland
270250961
Portugal Portugal
1
Romania Romania
-1558942006
Russia Russia
709363988
Slovakia Slovakia
709363992
South Korea South Korea
1
Spain Spain
5275207
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
18859977
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1091264487
United Kingdom United Kingdom
-607975130
United States United States
-1091264482

Files

File Size Format Downloads
Honcharenko_bachelor_thesis.pdf 976.1 kB Adobe PDF -1949333619

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.