Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89419
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Koroshchenko, V.О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
маркетингова активність маркетинговая активность marketing activity пандемія пандемия pandemic COVID-19 маркетингова стратегія маркетинговая стратегия marketing strategy регіональна система медичних закладів региональная система медицинских учреждений regional system of medical institutions |
Type | Article |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89419 |
Publisher | Видавничий дім "Гельветика" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Letunovska N. Ye., Koroshchenko V. О. The impact of the COVID-19 on the marketing activities of medical institutions // Економіка та суспільство. 2022. № 40. |
Abstract |
Стаття присвячена актуальним питанням впливу COVID-19 на маркетингову діяльність медичних закла-дів. Приділено увагу аналізу основних інновацій у сфері медичного маркетингу, які виникли у відповідь на ви-клики, спричинені пандемією коронавірусу. Проаналізовано зміни пріоритетів суспільства, а також досліджені способи адаптації маркетингової діяльності суб’єктів господарювання в секторі охорони здоров’я. Визначе-ні детермінанти мікро- та макросередовища медичних закладів, що значною мірою впливають на функціо-нування таких закладів в умовах викликів різного характеру, зокрема в умовах епідемій. Проведено аналіз конкурентоспроможності окремого медичного закладу периферійного регіону України. Автори запропонували інноваційний варіант матриці Маслоу, який за своєю сутністю більше зводиться до безпечної поведінки та фі-зіологічних потреб споживача. Автори приділили увагу особливостям ведення сторінок у соціальних мережах, налаштуванню таргетованої реклами, розвитку сайтів охорони здоров’я, партнерству між медичними закла-дами, віртуальній допомозі лікарів та іншим важливим параметрам маркетингової діяльності. Для публікацій у соцмережах було обрано три основні взаємопов’язані теми: COVID-19, лікарня, лабораторія. За результа-тами проведеного дослідження були розроблені рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльнос-ті приватного медичного центру в умовах пандемії. Авторами розроблено медіа-план популяризації комп-лексного обстеження організму людини після перенесеної коронавірусної хвороби. На прикладі медичного центру описано впровадження нових маркетингових трендів у роботу медичного закладу (цифровізація, онов-лення сторінок у соціальних мережах, впровадження онлайн-запису пацієнтів, ведення експертних акаунтів). Результати оцінювали шляхом моніторингу кількості записів пацієнтів. Доведено ефективність впровадження маркетингових інновацій у діяльність цих суб’єктів господарювання в умовах пандемічних викликів. Дослідже-но переваги впровадження таких інновацій у діяльність медичних закладів та перспективи їх удосконалення. Статья посвящена актуальным вопросам влияния COVID-19 на маркетинговую деятельность медицинских заведений. Уделено внимание анализу основных инноваций в сфере медицинского маркетинга, возникших в ответ на вызовы, вызванные пандемией коронавируса. Проанализированы изменения приоритетов общества, а также исследованы способы адаптации маркетинговой деятельности хозяйствующих субъектов в секторе здравоохранения. Определены детерминанты микро- и макросреды медицинских учреждений, которые в значительной степени влияют на функционирование таких учреждений в условиях вызовов разного характера, в частности в условиях эпидемий. Проведен анализ конкурентоспособности отдельного медицинского учреждения периферийного региона Украины. Авторы предложили инновационный вариант матрицы Маслоу, который по своей сути больше сводится к безопасному поведению и физиологическим потребностям потребителя. Авторы уделили внимание особенностям ведения страниц в социальных сетях, настройке таргетированной рекламы, развитию сайтов здравоохранения, партнерству между медицинскими заведениями, виртуальной помощи врачей и другим важным параметрам маркетинговой деятельности. Для публикаций в соцсетях были выбраны три основных взаимосвязанных темы: COVID-19, больница, лаборатория. По результатам проведенного исследования были разработаны рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности частного медицинского центра в условиях пандемии. Авторами разработан медиа-план популяризации комплексного обследования организма человека после перенесенной коронавирусной болезни. На примере медицинского центра описано внедрение новых маркетинговых трендов в работу медицинского учреждения (цифровизация, обновление страниц в социальных сетях, внедрение онлайн-записи пациентов, ведение экспертных аккаунтов). Результаты оценивали мониторингом количества записей пациентов. Доказана эффективность внедрения маркетинговых инноваций в деятельность этих хозяйствующих субъектов в условиях пандемических вызовов. Исследованы преимущества внедрения таких инноваций в деятельность медицинских учреждений и перспективы их усовершенствования. The article is devoted to topical issues of the COVID-19 impact on the marketing activities of medical institutions. Attention is paid to the analysis of the main innovations in medical marketing that arose in response to the challeng-es caused by the coronavirus pandemic. The authors paid attention to the maintenance of pages in social networks, setting up targeted advertising, developing health care websites, partnerships between medical institutions, virtual help of doctors and others. Using the example of the medical center, the introduction of new marketing trends into the work of the medical institution is described (digitization, upgrade of pages in social networks, implementation of online patient appointments, maintenance of expert accounts, online appointment). The advantages of introducing such innovations into the activities of medical institutions and the prospects for their improvement have been studied. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Austria
98
Egypt
1
France
1
India
119751
Indonesia
9326005
Ireland
1601
Israel
1
Japan
744695244
Netherlands
1
Romania
1
Russia
94
Singapore
841372281
St. Lucia
21954
Taiwan
266465
Turkey
1
Ukraine
744695245
United Kingdom
2332297
United States
-678738483
Unknown Country
18652001
Downloads
China
2332299
France
1505964
Germany
9325996
Indonesia
1
Ireland
1
Israel
1
Kenya
1
Poland
1
Romania
1
Singapore
1
Taiwan
1505960
Ukraine
137967685
United Kingdom
1505968
United States
-678738485
Unknown Country
18652002
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_ pandemic.pdf | 384.18 kB | Adobe PDF | -505942604 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.