Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89822
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Галерея як культурно-комунікаційний майданчик в закладах вищої освіти (на прикладі Галереї мистецтв "Академічна" СумДУ) |
Authors |
Кучкова, А.М.
|
ORCID | |
Keywords |
галерея gallery культурно-комунікаційний майданчик культурно-коммуникационная площадка cultural and communication platform |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89822 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кучкова А. М. Галерея як культурно-комунікаційний майданчик в закладах вищої освіти (на прикладі Галереї мистецтв "Академічна" СумДУ) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. Т. Л. Повалій. Суми : СумДУ, 2022. 41 с. |
Abstract |
На сьогодні науковою спільнотою вироблено безліч різноманітних сучасних платформ для вдосконалення вмінь та навичок здобувачів вищої освіти. При цьому накопичено великий досвід в апробації цих платформ. На основі цього досвіду можна виділити найбільш пріоритетні та перспективні з них, до яких відносяться культурно-комунікаційні майданчики. Так, культурнокомунікаційними майданчиками можуть виступати різноманітні інститути соціокультурної сфери (музеї, бібліотеки, планетарії). У цьому контексті корисним буде розглянути гелерею як одну із культурно-комунікаційних майданчиків, що може стати серйозним підгрунтям у закладах вищої освіти з метою підвищення якості навчального процесу. На сегодняшний день научным сообществом выработано множество разнообразных современных платформ для совершенствования умений и навыков соискателей высшего образования. При этом накоплен большой опыт в апробации этих платформ. На основе этого опыта можно выделить наиболее приоритетные и перспективные, к которым относятся культурно-коммуникационные площадки. Так, культурно-коммуникационными площадками могут выступать различные институты социокультурной сферы (музеи, библиотеки, планетарии). В этом контексте полезно будет рассмотреть гелерею как одну из культурно-коммуникационных площадок, что может стать серьезной основой в учреждениях высшего образования с целью повышения качества учебного процесса. To date, the scientific community has developed a wide variety of modern platforms for improving the skills and abilities of applicants for higher education. At the same time, a lot of experience has been accumulated in testing these platforms. Based on this experience, it is possible to single out the most priority and promising ones, which include cultural and communication platforms. Thus, various institutions of the sociocultural sphere (museums, libraries, planetariums) can act as cultural and communication platforms. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

12

61

1

1

6849

1354

35828

1
Downloads

1

2711

247

1

27546

44108
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kuchkova_bak_rob.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | 74614 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.