Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89823
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ефективність мемів як культурного коду для створення хабів на (прикладі діяльності студентського самоврядування СумДУ) |
Authors |
Линок, Н.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
мем mem хаб hub культурний код культурный код cultural code |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89823 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Линок Н. Л. Ефективність мемів як культурного коду для створення хабів на (прикладі діяльності студентського самоврядування СумДУ) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. Т. О. Козинцева. Суми : СумДУ, 2022. 49 с. |
Abstract |
Актуальність теми дослідження дипломної роботи полягає в тому, що у момент появи нових форм комунікації, соціокультурна діяльність має задіювати нові формати, а саме меми є доступним, безпечним та дієвим методом просування власного креативного продукту, новою формою комунікації та анімації споживачів у сфері культурних та креативних індустрій. Меми простий культурний елемент, який може стисло пояснити великі кластери інформації, що якраз у сфери культури грає велику роль, адже не завжди є час чи можливість до широкого споживання культурного продукту, а саме його коротка форма мем формує сприйняття культури на доступному рівні. Мета кваліфікаційної роботи – інтеграція мемів у діяльність студентського самоврядування для створення культурного хабу. Актуальность темы исследования дипломной работы состоит в том, что в момент появления новых форм коммуникации, социокультурная деятельность должна задействовать новые форматы, а именно мемы являются доступным, безопасным и действенным методом продвижения собственного креативного продукта, новой формой коммуникации и анимации потребителей в сфере культурных и креативных. индустрии. Мемы простой культурный элемент, который может кратко объяснить большие кластеры информации, как раз в сфере культуры играет большую роль, ведь не всегда есть время или возможность широкого потребления культурного продукта, а именно его короткая форма мем формирует восприятие культуры на доступном уровне. The relevance of the thesis research topic lies in the fact that at the time of the emergence of new forms of communication, sociocultural activities should involve new formats, namely, memes are an accessible, safe and effective method of promoting your own creative product, a new form of communication and animation of consumers in the field of cultural and creative . industry. Memes are a simple cultural element that can briefly explain large clusters of information, and it plays a big role in the field of culture, because there is not always time or the possibility of widespread consumption of a cultural product, namely, its short form meme forms the perception of culture at an accessible level. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Austria
1
China
362346
Germany
107859
Ireland
307
Russia
13
Singapore
1
Ukraine
14526308
United Kingdom
8135
United States
14526311
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1820
China
29531284
Czechia
1712339
Finland
1817
France
1
Germany
215720
Greece
613
Ireland
5253329
Italy
1
Lithuania
362345
Netherlands
1
Poland
8794317
Ukraine
29531285
United Kingdom
1
United States
14526312
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lynok_bak_rob.pdf | 2.22 MB | Adobe PDF | 89931185 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.