Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89826
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Технології іміджування та брендингу культурно-творчого простору (на прикладі арт-студії Bitter34)
Authors Москвіна, К.С.
ORCID
Keywords бренд
brand
брендинг
branding
культурно-творчий простір
культурно-творческое пространство
cultural and creative space
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89826
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Москвіна К. С. Технології іміджування та брендингу культурно-творчого простору (на прикладі арт-студії Bitter34) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. А. Є. Лебідь. Суми : СумДУ, 2022. 66 с.
Abstract Сучасні суспільні перетворення детермінуються комплексом причин, серед яких закономірно називають науково-технічний прогрес, модернізацію й інтегрованість науки, технологічні, економічні й комунікаційні. Розвиток інформаційного суспільства, вплив інформації на суспільні процеси зумовили зміну й комунікаційного інструментарію. Еволюціонує система інформаційнокомунікаційних технологій: традиційні неминуче оновлюються, пристосовуючись до сучасних завдань суспільного розвитку, виникають і оформлюються нові. Важливим елементом суспільних комунікацій стають технології брендингу культурно-творчих просторів (КТП). Їх розглядають як атрибут розвитку культурно-творчих територій, локацій, які стають об’єктами просування на ринку, конкурентами в боротьбі за інвестиції, увагу й інтерес зацікавлених аудиторій. Технології брендингу культурно-творчих просторів спрямовані на просування своєрідного бренду, визнається одним із стратегічних напрямів соціального поступу.
Современные общественные преобразования детерминируются комплексом причин, среди которых закономерно называют научно-технический прогресс, модернизацию и интегрированность науки, технологические, экономические и коммуникационные. Развитие информационного общества, влияние информации на общественные процессы обусловили изменение и коммуникационного инструментария. Эволюционирует система информационно-коммуникационных технологий: традиционные неизбежно обновляются, приспосабливаясь к современным задачам общественного развития, возникают и оформляются новые. Важным элементом общественных коммуникаций становятся технологии брендинга культурно-творческих пространств (КТП).
Modern social transformations are determined by a complex of reasons, among which scientific and technological progress, modernization and integration of science, technological, economic and communication are naturally named. The development of the information society, the impact of information on social processes have led to a change in communication tools. The system of information and communication technologies is evolving: traditional ones are inevitably updated, adapting to modern tasks of social development, and new ones are made. Branding technologies for cultural and creative spaces (CTP) are becoming an important element of public communications.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Austria Austria
1
Ireland Ireland
33839533
Poland Poland
1
Russia Russia
14
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
88868980
United Kingdom United Kingdom
43766
United States United States
580465394
Unknown Country Unknown Country
146804

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Cyprus Cyprus
2404
Czechia Czechia
1
Finland Finland
2413
France France
2402
Germany Germany
211768091
Ireland Ireland
1
Italy Italy
28262
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
457566290
Netherlands Netherlands
211768079
Poland Poland
211768094
Romania Romania
211768079
Russia Russia
43767
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
580465396
United States United States
457566289
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Moskvina_bak_rob.pdf 1.54 MB Adobe PDF -1952217723

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.