Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89828
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Впровадження квесту як інтерактивного засобу залучення молоді до діяльності Музею історико-краєзнавчих досліджень СумДУ |
Authors |
Падалка, О.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інтерактивний квест интерактивный квест interactive quest музей museum потреби молоді нужды молодежи youth needs |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89828 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Падалка О. М. Впровадження квесту як інтерактивного засобу залучення молоді до діяльності Музею історико-краєзнавчих досліджень СумДУ : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. В. В. Опанасюк. Суми : СумДУ, 2022. 48 с. |
Abstract |
Музей – науково-дослідний або науковий навчальний заклад, що займається збиранням, вивченням, збереженням і популяризацією пам’яток історії, матеріальної та духовної культури. Як відомо, музей — це специфічний соціокультурний інститут, який акумулює свої функції на різних рівнях: від охорони історико-культурної спадщини до участі у формуванні історичної пам’яті в сучасному суспільстві. Проте жоден музей не може вважатися повноцінним без відвідувача як основного репіцієнта результатів вищезгаданих місій. Як зазначають дослідники, музейна діяльність передбачає широку взаємодію з громадськістю, а комунікативна функція має особливе значення у взаєминах музею із суспільством. Це призводить до пошуку нових, часто динамічних форм роботи з відвідувачем, спочатку насамперед йому. Окрім традиційної організації музеїв у діалозі з відвідувачами (виставки, освіта, публікації та інші заходи), значна кількість музейних установ шукають нові форми роботи для популяризації музеїв серед громадськості. Серед них, в силу їх широкого розповсюдження, особливу увагу слід зосередити на квесті. Музей – научно-исследовательское или научное учебное заведение, занимающееся собиранием, изучением, сохранением и популяризацией памятников истории, материальной и духовной культуры. Как известно, музей – это специфический социокультурный институт, аккумулирующий свои функции на разных уровнях: от охраны историко-культурного наследия до участия в формировании исторической памяти в современном обществе. Однако ни один музей не может считаться полноценным без посетителя как основного репициента результатов вышеупомянутых миссий. Как отмечают исследователи, музейная деятельность подразумевает широкое взаимодействие с общественностью, а коммуникативная функция имеет особое значение во взаимоотношениях музея с обществом. Музей – это научно-исследовательское или научное учебное заведение, занимающееся собиранием, изучением, сохранением и популяризацией памятников истории, материальной и духовной культуры. Как понятно, музей – это специальный социокультурный институт, аккумулирующий свои функции на разных уровнях: от охраны историко-культурного наследия до роли в формировании исторической памяти в современном обществе. Однако ни один музей не считается полноценным без посетителя как основного репициента результатов вышеупомянутых миссий. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

1

159

1

16

2799627

212948

30395

8703198

23553487
Downloads

1274

973737

1

1

1

2799627

8703197

5599254

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Padalka_bak_rob.pdf | 906.71 kB | Adobe PDF | 18077093 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.