Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89830
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості рекламного супроводу діяльності приватного театру "Нянькіни" |
Authors |
Прокопович, Р.К.
|
ORCID | |
Keywords |
приватний театр частный театр private theater рекламний супровід рекламный сопровождение advertising escort Інстаграм Инстаграмм |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89830 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Прокопович Р. К. Особливості рекламного супроводу діяльності приватного театру "Нянькіни" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. С. П. Зуєв. Суми : СумДУ, 2022. 61 с. |
Abstract |
Сфера мистецтва відіграє важливу роль у вихованні та освіті людей. Театр – інститут, що формує естетичну моральність та відображає цінності, соціальні настанови і норми поведінки в суспільстві, вважається одним з основних способів проведення дозвілля. З розвитком сфери культури, послуг та маркетингу з’явилася велика кількість театрів найрізноманітніших жанрів, глядачі можуть обирати театр, який їм цікавий. І якщо раніше люди боролися за місце в театрі, то тепер театри через високу конкуренцію борються за залучення відвідувачів на місця у своїх залах, використовуючи різні комунікативні інструменти комерційного, некомерційного та соціального маркетингу. Сфера искусства играет немаловажную роль в воспитании и образовании людей. Театр – институт, формирующий эстетическую нравственность и отражающий ценности, социальные наставления и нормы поведения в обществе, считается одним из основных способов проведения досуга. С развитием сферы культуры, услуг и маркетинга появилось большое количество театров самых разных жанров, зрители могут выбирать интересующий им театр. И если раньше люди боролись за место в театре, то теперь театры из-за высокой конкуренции борются за привлечение посетителей на места в своих залах, используя разные коммуникативные инструменты коммерческого, некоммерческого и социального маркетинга. The sphere of art plays an important role in the upbringing and education of people. Theater - an institution that forms aesthetic morality and reflects values, social instructions and norms of behavior in society, is considered one of the main ways to spend leisure time. With the development of the sphere of culture, services and marketing, a large number of theaters of various genres have appeared, viewers can choose the theater they are interested in. And if earlier people fought for a place in the theater, now theaters, due to high competition, are fighting to attract visitors to seats in their halls, using various communication tools of commercial, non-commercial and social marketing. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

13

1007

1

204

14

1894174

307655

7796

1031540

30169
Downloads

1

3283

515771

99541

1894172

168909

1026

307655

1

99542

307656

1

1

1

1

307655

99547

1

3272575

515770

1894173
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Prokopovich_bak_rob.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | 9487282 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.