Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89830
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості рекламного супроводу діяльності приватного театру "Нянькіни" |
Authors |
Прокопович, Р.К.
|
ORCID | |
Keywords |
приватний театр частный театр private theater рекламний супровід рекламный сопровождение advertising escort Інстаграм Инстаграмм |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89830 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Прокопович Р. К. Особливості рекламного супроводу діяльності приватного театру "Нянькіни" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. С. П. Зуєв. Суми : СумДУ, 2022. 61 с. |
Abstract |
Сфера мистецтва відіграє важливу роль у вихованні та освіті людей. Театр – інститут, що формує естетичну моральність та відображає цінності, соціальні настанови і норми поведінки в суспільстві, вважається одним з основних способів проведення дозвілля. З розвитком сфери культури, послуг та маркетингу з’явилася велика кількість театрів найрізноманітніших жанрів, глядачі можуть обирати театр, який їм цікавий. І якщо раніше люди боролися за місце в театрі, то тепер театри через високу конкуренцію борються за залучення відвідувачів на місця у своїх залах, використовуючи різні комунікативні інструменти комерційного, некомерційного та соціального маркетингу. Сфера искусства играет немаловажную роль в воспитании и образовании людей. Театр – институт, формирующий эстетическую нравственность и отражающий ценности, социальные наставления и нормы поведения в обществе, считается одним из основных способов проведения досуга. С развитием сферы культуры, услуг и маркетинга появилось большое количество театров самых разных жанров, зрители могут выбирать интересующий им театр. И если раньше люди боролись за место в театре, то теперь театры из-за высокой конкуренции борются за привлечение посетителей на места в своих залах, используя разные коммуникативные инструменты коммерческого, некоммерческого и социального маркетинга. The sphere of art plays an important role in the upbringing and education of people. Theater - an institution that forms aesthetic morality and reflects values, social instructions and norms of behavior in society, is considered one of the main ways to spend leisure time. With the development of the sphere of culture, services and marketing, a large number of theaters of various genres have appeared, viewers can choose the theater they are interested in. And if earlier people fought for a place in the theater, now theaters, due to high competition, are fighting to attract visitors to seats in their halls, using various communication tools of commercial, non-commercial and social marketing. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Austria
13
France
1007
Germany
1
Ireland
204
Russia
14
Singapore
1894174
Ukraine
307655
United Kingdom
7796
United States
1031540
Unknown Country
30169
Downloads
Austria
1
Bulgaria
3283
Canada
515771
France
99541
Germany
1894172
Ireland
168909
Lithuania
1026
Netherlands
307655
Norway
1
Poland
99542
Portugal
307656
Romania
1
Russia
1
Singapore
1
Slovakia
1
Spain
307655
Sweden
99547
Switzerland
1
Ukraine
3272575
United Kingdom
515770
United States
1894173
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Prokopovich_bak_rob.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | 9487282 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.