Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89848
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Попередження професійної невизначеності у сільських учнів шляхом використання профорієнтаційної гри |
Authors |
Журба, Н.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
профорієнтаційна гра профориентационная игра career guidance game потреби сільських учнів потребности сельских учеников needs of rural students професійна невизначеність профессиональная неопределенность professional uncertainty |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89848 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Журба Н. Ю. Попередження професійної невизначеності у сільських учнів шляхом використання профорієнтаційної гри : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 231 - соціальна робота / наук. кер. Ю. М. Савельєва. Суми : СумДУ, 2022. 48 с. |
Abstract |
Актуальність дослідження обумовлюється декількома факторами. На сьогодні в Україні досить актуальною є проблема професійного самовизначення. Чинна система профорієнтації школярів показує свою невисоку ефективність, адже, згідно з даними компанії The Point (онлайнжурнал сайту Робота.ua), станом на травень 2018 року тільки 42% українців працюють за отриманою ними спеціальністю, 33% взагалі ніколи за фахом не працевлаштувалися, а 18% вирішили піти зі своєї сфери. Варто зазначити, що основи цієї проблеми закладаються ще в старших класах школи. Обираючи майбутню професію, старшокласники дуже часто не усвідомлюють важливість виваженого підходу, керуючись зовсім іншими мотивами – кількістю набраних балів за ЗНО, уникнення армії або хочуть просто отримати диплом, а потім вже думати, як його застосувати. Актуальность исследования обуславливается несколькими факторами. На сегодняшний день в Украине достаточно актуальна проблема профессионального самоопределения. Действующая система профориентации школьников показывает свою невысокую эффективность, ведь согласно данным компании The Point (онлайнжурнал сайта Работа.ua), по состоянию на май 2018 года только 42% украинцев работают по полученной ими специальности, 33% вообще никогда по специальности не трудоустроились, а 18% решили уйти из своей сферы. Следует отметить, что основы этой проблемы закладываются еще в старших классах школы. The relevance of the study is determined by several factors. Today, the problem of professional self-determination is quite relevant in Ukraine. The current system of vocational guidance for schoolchildren shows its low efficiency, because according to The Point (online magazine of the website Rabota.ua), as of May 2018, only 42% of Ukrainians work in the specialty they received, 33% have never found a job in their specialty, and 18 % decided to leave their sphere. It should be noted that the foundations of this problem are laid in high school. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Indonesia
1
Ireland
24
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
895
United Kingdom
104
United States
2264
Unknown Country
1
Downloads
Canada
1
Finland
71
France
553
Germany
894
Indonesia
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Romania
1
Russia
894
Ukraine
2263
United Kingdom
894
United States
2267
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zhurba_bak_rob.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | 7842 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.