Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89850
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціальна реклама як форма інформування роботодавців про дуальну освіту у сфері соціальної роботи |
Authors |
Радченко, М.К.
|
ORCID | |
Keywords |
роботодавці работодатели employers дуальна освіта дуальное образование dual education соціальна реклама социальная реклама social advertisement |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89850 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Радченко М. К. Соціальна реклама як форма інформування роботодавців про дуальну освіту у сфері соціальної роботи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 231 - соціальна робота / наук. кер. Ю. В. Панченко. Суми : СумДУ, 2022. 37 с. |
Abstract |
Завдяки швидкому розвитку ЗМІ реклама стала одним із неминучих атрибутів реальності, що впливає на формування суб’єктивного досвіду кожного. У сучасному суспільстві реклама відіграє активну роль у формуванні ціннісних орієнтацій, норм поведінки, захоплень. Реклама вже давно стала соціальним інститутом. Вона виконує соціальну функцію управління споживанням і управління суспільством.
За результатами опитування, проведеного у 2020 році Бучинською О.В., Давлікановою О.Б., Лиликом І.В., Чайковською А.Б., згідно наказу МОН від 15 жовтня 2019 року № 1296 «Про реалізацію «пілотних проектів»» у професійній галузі та вища освіта». Лише 27,5% опитаних компаній готові запровадити
дуальну форму здобуття освіти. Інші або не визначилися, або вважають, що це фінансово невигідно для компанії, або не знають і не розуміють повної картини дуального навчання. Це викликає організаційні питання щодо створення засобів впливу на думки роботодавців щодо дуальної форми здобуття освіти.
Одним з засобів впливу, виокремлюють рекламу. Благодаря быстрому развитию СМИ реклама стала одним из неминуемых атрибутов реальности, влияющих на формирование субъективного опыта каждого. В современном обществе реклама играет активную роль в формировании ценностных ориентаций, норм поведения, увлечений. Реклама уже давно стала социальным институтом. Она выполняет социальную функцию управления потреблением и управление обществом. По результатам опроса, проведенного в 2020 году Бучинской А.В., Давликановой А.Б., Лиликом И.В., Чайковской А.Б., согласно приказу МОН от 15 октября 2019 № 1296 «О реализации «пилотных проектов»» в профессиональной области и высшее образование». Thanks to the rapid development of the media, advertising has become one of the inevitable attributes of reality, influencing the formation of the subjective experience of everyone. In modern society, advertising plays an active role in the formation of value orientations, norms of behavior, hobbies. Advertising has long been a social institution. It performs the social function of managing consumption and managing society. According to the results of a survey conducted in 2020 by Buchinskaya A.V., Davlikanova A.B., Lilik I.V., Chaikovskaya A.B., in accordance with the order of the Ministry of Education and Science of October 15, 2019 No. professional field and higher education. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Austria
8
Indonesia
1
Ireland
59
Russia
1
Singapore
76954
Ukraine
10334
United Kingdom
1467
United States
153906
Unknown Country
2933
Downloads
France
1
Indonesia
1
Japan
1
Lithuania
1
Ukraine
47346
United States
245663
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Radchenko_bak_rob.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | 293014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.