Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89850
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальна реклама як форма інформування роботодавців про дуальну освіту у сфері соціальної роботи
Authors Радченко, М.К.
ORCID
Keywords роботодавці
работодатели
employers
дуальна освіта
дуальное образование
dual education
соціальна реклама
социальная реклама
social advertisement
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89850
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Радченко М. К. Соціальна реклама як форма інформування роботодавців про дуальну освіту у сфері соціальної роботи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 231 - соціальна робота / наук. кер. Ю. В. Панченко. Суми : СумДУ, 2022. 37 с.
Abstract Завдяки швидкому розвитку ЗМІ реклама стала одним із неминучих атрибутів реальності, що впливає на формування суб’єктивного досвіду кожного. У сучасному суспільстві реклама відіграє активну роль у формуванні ціннісних орієнтацій, норм поведінки, захоплень. Реклама вже давно стала соціальним інститутом. Вона виконує соціальну функцію управління споживанням і управління суспільством. За результатами опитування, проведеного у 2020 році Бучинською О.В., Давлікановою О.Б., Лиликом І.В., Чайковською А.Б., згідно наказу МОН від 15 жовтня 2019 року № 1296 «Про реалізацію «пілотних проектів»» у професійній галузі та вища освіта». Лише 27,5% опитаних компаній готові запровадити дуальну форму здобуття освіти. Інші або не визначилися, або вважають, що це фінансово невигідно для компанії, або не знають і не розуміють повної картини дуального навчання. Це викликає організаційні питання щодо створення засобів впливу на думки роботодавців щодо дуальної форми здобуття освіти. Одним з засобів впливу, виокремлюють рекламу.
Благодаря быстрому развитию СМИ реклама стала одним из неминуемых атрибутов реальности, влияющих на формирование субъективного опыта каждого. В современном обществе реклама играет активную роль в формировании ценностных ориентаций, норм поведения, увлечений. Реклама уже давно стала социальным институтом. Она выполняет социальную функцию управления потреблением и управление обществом. По результатам опроса, проведенного в 2020 году Бучинской А.В., Давликановой А.Б., Лиликом И.В., Чайковской А.Б., согласно приказу МОН от 15 октября 2019 № 1296 «О реализации «пилотных проектов»» в профессиональной области и высшее образование».
Thanks to the rapid development of the media, advertising has become one of the inevitable attributes of reality, influencing the formation of the subjective experience of everyone. In modern society, advertising plays an active role in the formation of value orientations, norms of behavior, hobbies. Advertising has long been a social institution. It performs the social function of managing consumption and managing society. According to the results of a survey conducted in 2020 by Buchinskaya A.V., Davlikanova A.B., Lilik I.V., Chaikovskaya A.B., in accordance with the order of the Ministry of Education and Science of October 15, 2019 No. professional field and higher education.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
Austria Austria
8
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
59
Russia Russia
1
Singapore Singapore
76954
Ukraine Ukraine
10334
United Kingdom United Kingdom
1467
United States United States
153906
Unknown Country Unknown Country
2933

Downloads

France France
1
Indonesia Indonesia
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
47346
United States United States
245663
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Radchenko_bak_rob.pdf 1.44 MB Adobe PDF 293014

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.