Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89859
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Челендж-ініціатива як інструмент кар’єрного радника в роботі із здобувачами освіти |
Authors |
Глущенко, К.І.
|
ORCID | |
Keywords |
кар’єрний радник карьерный советник career advisor алгоритм челендж-ініціативи алгоритм челлендж-инициативы challenge initiative algorithm робота із здобувачами освіти работа с соискателями образования work with applicants for education |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89859 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Глущенко К. І. Челендж-ініціатива як інструмент кар’єрного радника в роботі із здобувачами освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 231 - соціальна робота / наук. кер. О. В. Купенко. Суми : СумДУ, 2022. 54 с. |
Abstract |
Актуальність: учні/ниці професійно-технічної освіти (далі учні ПТО), студенти/ки задаються великою кількістю питань: що їм робити: працювати чи навчатись, чи знайдуть вони роботу (ким і де), вступати у сімейно-родинні стосунки чи займатись кар’єрою і таке подібне. При цьому певна частина їх невмотивовані до навчання та лінуються, тому актуальним є розроблення алгоритму челендж-ініціативи як інструмента у роботі кар'єрного радника із здобувачами професійно-технічної освіти.
Дане дослідження зосереджує увагу саме на учнях/цях професійнотехнічної освіти, студентах/ках із віддалених населених пунктів, які під час навчання проживають у гуртожитках. Взаємодія із ними під час реалізації алгоритму відбувається з використанням мережі Інтернет і дистанційних технологій, що є актуальним для молоді і при цьому, результати та перелік активностей алгоритму мають отримати експертну оцінку доцільності обраних заходів у тому числі за рівнями пізнавальної активності учнів\ць. Актуальность: учащиеся профессионально-технического образования (далее учащиеся ПТО), студенты задаются большим количеством вопросов: что им делать: работать или учиться, найдут ли они работу (кем и где), вступать в семейно-семейные отношения или заниматься и подобное. При этом определенная часть их немотивированы к обучению и ленятся, поэтому актуальна разработка алгоритма челлендж-инициативы как инструмента в работе карьерного советника с соискателями профессионально-технического образования. Данное исследование сосредотачивает внимание именно на учениках профессиональнотехнического образования, студентах из отдаленных населенных пунктов, которые во время обучения проживают в общежитиях. Relevance: students of vocational education (hereinafter referred to as VET students), students ask a lot of questions: what should they do: work or study, will they find a job (by whom and where), enter into family relations or engage in, and the like. At the same time, a certain part of them are not motivated to learn and are lazy, so the development of a challenge initiative algorithm as a tool in the work of a career adviser with applicants for vocational education is relevant. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Australia
1
Austria
20
Belgium
1
Czechia
1
Germany
1
Ireland
320501
Russia
14
Singapore
1
Ukraine
70990
United Kingdom
1977
United States
608493
Unknown Country
1
Downloads
Czechia
1
France
1
Germany
846
Ireland
1
Ukraine
70990
United States
320501
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Glushchenko_bak_rob.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | 392341 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.