Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89872
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості агресивності у студентів із різним стилем саморегуляції поведінки |
Authors |
Моісеєнко, П.П.
|
ORCID | |
Keywords |
агресія агрессия aggression саморегуляція саморегуляция self-regulation юнацький вік юношеский возраст adolescence |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89872 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Моісеєнко П. П. Особливості агресивності у студентів із різним стилем саморегуляції поведінки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : СумДУ, 2022. 77 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота бакалавра складається із вступу, трьох розділів, висновків до розділів та списку використаних джерел. Основний текст складає 77 сторінок, на яких представлено 14 таблиць, 2 рисунка та 1 додаток.
Метою дипломної роботи є визначення особливостей агресивності у студентів із різним стилем саморегуляції поведінки; розроблення методичного забезпечення корекції агресивності студентів із різним стилем саморегуляції поведінки.
Об’єкт дослідження: агресивність студентів.
Предмет дослідження: особливості агресивності у студентів із різним стилем саморегуляції поведінки.
Завдання дослідження:
1. Визначити теоретичні засади вивчення агресивності та саморегуляції особистості.
2. Експериментально дослідити особливості агресивності студентів із різним стилем саморегуляції поведінки.
3. Розробити програму корекції агресивності у студентів із різними стилями саморегуляції. Целью дипломной работы является определение особенностей агрессивности у студентов с разным стилем саморегуляции поведения; разработка методического обеспечения коррекции агрессивности студентов с разным стилем саморегуляции поведения. Объект исследования: агрессивность студентов. Предмет исследования: особенности агрессивности у студентов с разным стилем саморегуляции поведения. Задачи исследования: 1. Определить теоретические основы изучения агрессивности и саморегуляции личности. 2. Экспериментально исследовать особенности агрессивности студентов с разным стилем саморегуляции поведения. 3. Разработать программу коррекции агрессивности у студентов с разными стилями саморегуляции. The purpose of the thesis is to determine the characteristics of aggressiveness in students with different styles of self-regulation of behavior; development of methodological support for correcting the aggressiveness of students with different styles of self-regulation of behavior. Object of research: aggressiveness of students. Subject of research: features of aggression in students with different styles of self-regulation of behavior. Research objectives: 1. Determine the theoretical foundations for the study of aggressiveness and self-regulation of the individual. 2. Experimentally investigate the characteristics of the aggressiveness of students with different styles of self-regulation of behavior. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Austria
1
China
1
Germany
1239858875
Ireland
59903773
Poland
691173992
Russia
1
Singapore
860389416
Sweden
1
Ukraine
-1797683392
United Kingdom
592795
United States
480919952
Unknown Country
2099554
Downloads
Canada
1
Czechia
-1181967209
Denmark
5333
Estonia
11720
Finland
11745
France
691173991
Germany
860389413
Hong Kong SAR China
1
Hungary
1
Ireland
1
Italy
2375
Lithuania
1
Moldova
1239858874
Netherlands
1239858875
Norway
119806817
Poland
691174001
Romania
860389412
Russia
59903781
Saudi Arabia
1
Singapore
860389417
Spain
691173995
Sweden
1
Ukraine
480919953
United Kingdom
40635687
United States
860389408
Unknown Country
860389408
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Moiseienko_bak_rob.pdf | 812.52 kB | Adobe PDF | -215417589 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.