Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89873
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості прояву прокрастинації у студентів з різними видами копінг-поведінки |
Authors |
Малус, С.О.
|
ORCID | |
Keywords |
прокрастинація прокрастинация procrastination копінг-поведінка копинг-поведение coping behavior соціально-психологічний тренінг социально-психологический тренинг socio-psychological training |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89873 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Малус С. О. Особливості прояву прокрастинації у студентів з різними видами копінг-поведінки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : СумДУ, 2022. 76 с. |
Abstract |
Дана кваліфікаційна робота на здобуття ступеню бакалавра присвячена дослідженню особливостей прояву прокрастинації в структурі копінгповедінки студентів. Були розглянуті підходи вивчення феномену прокрастинації, особливості її прояву та причино-наслідкові зв’язки виникнення. Визначена сутність, види та зв’язки прокрастинації з неадаптивною та адаптивною копінг-поведінкою у структурі особистості.
Визначено, що більшості студентів притаманний середній рівень адаптивної та неадаптивної копінг поведінки, а також домінуючим видом прокрастинації є ситуативна.
Було доведена наявність кореляційних зв’язків ситуативно обумовленої прокрастинації з копінг-поведінкою: отримані результати свідчать про те, що чим більший рівень ситуативно обумовленої прокрастинації у особистості, тим нижчий рівень самокритики, використання уникнення стресору через
соціум та в цілому використання неадаптивної копінг-поведінки сфокусованої на проблемі особистістю. Данная квалификационная работа на соискание степени бакалавра посвящена исследованию особенностей проявления прокрастинации в структуре копингповедения студентов. Были рассмотрены подходы к изучению феномена прокрастинации, особенности ее проявления и причинные связи возникновения. Определена сущность, виды и связи прокрастинации с неадаптивным и адаптивным поведением в структуре личности. Определено, что большинству студентов присущ средний уровень адаптивного и неадаптивного копинга поведения, а также доминирующим видом прокрастинации является ситуативная. This qualification work for the bachelor's degree is devoted to the study of the features of the manifestation of procrastination in the structure of coping behavior of students. Approaches to the study of the phenomenon were considered procrastination, features of its manifestation and causal relationships of occurrence. The essence, types and connections of procrastination with non-adaptive and adaptive behavior in the personality structure are determined. It was determined that the average level of adaptive and non-adaptive coping behavior is inherent in the majority of students, as well as the dominant type of procrastination is situational. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Australia
1
Austria
590805
France
48528
Germany
1808345547
Ireland
7185
Japan
2984
Lithuania
1
Romania
1
Russia
79
Singapore
-2113477267
Ukraine
1607744006
United Kingdom
22090983
United States
-1257340180
Unknown Country
68012759
Downloads
Azerbaijan
1290095
Bulgaria
1
China
1
Czechia
1
Estonia
1
Finland
590820
France
1330670888
Georgia
1
Germany
1330670887
Indonesia
1
Ireland
48514
Italy
1290102
Japan
1
Lithuania
9352635
Moldova
1
Netherlands
-2113477270
Norway
-2113477271
Poland
1290086
Portugal
1
Romania
590766
Russia
2987
Saudi Arabia
48549
Slovakia
1
South Africa
48545
Ukraine
-2113477265
United Kingdom
590804
United States
-1257340179
Unknown Country
68012760
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Malus_bak_rob.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | -558306241 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.