Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89901
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Business processes modelling for information product sales |
Authors |
Ostrovskyi, O.
Koibichuk, Vitaliia Vasylivna ![]() Khodtseva, Alla Oleksandrivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3540-7922 http://orcid.org/0000-0003-4226-0866 |
Keywords |
моделювання бізнес-процесів моделирование бизнес-процессов modeling of business processes продаж інформаційних продуктів продажа информационных продуктов sale of information products прибутковість прибыльность profitability |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89901 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ostrovskyi O., Koibichuk V. V., Khodtseva А. O. Business processes modelling for information product sales // Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 19-20 листопада 2020 р. Суми : Сумський державний університет, 2020. С. 243-247 |
Abstract |
Орієнтована на отримання прибутку організація, що займається продажем певного виду товарів або
послуги повинні постійно вдосконалювати внутрішні та зовнішні бізнес-процеси, щоб, зробити їх більш ефективними та прибутковими. Удосконалення бізнес-процесів суттєво впливає на прибутковість, знижує витрати, збільшує виручку, мотивує працівників, а також збільшує кількість задоволених клієнтів.
Цей документ спрямований на визначення та візуалізацію існуючих типових бізнес-процесів які відбуваються в багатьох ІТ-компаніях, що дає можливість для них вдосконалення та оптимізація. A profit-oriented organization involved in selling a particular type of goods or services should permanently enhance internal and external business processes to, make them more efficient and lucrative. Business processes improvement significantly affects profitability, reduces costs, increases revenue, motivates employees, and enlarges the number of satisfied customers. This paper aims to define and visualize the existing typical business processes that take place in lot of IT companies which gives an opportunity for their improvement and optimization. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views

2758

25812973

1

26732

1

478

46540340

1902952

951478

93080680

336636790
Downloads

1

1

1

9872957

951479

17842966
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ostrovskyi_profitability.pdf | 848.15 kB | Adobe PDF | 28667405 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.