Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89901
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Business processes modelling for information product sales
Authors Ostrovskyi, O.
Koibichuk, Vitaliia Vasylivna  
Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3540-7922
http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
Keywords моделювання бізнес-процесів
моделирование бизнес-процессов
modeling of business processes
продаж інформаційних продуктів
продажа информационных продуктов
sale of information products
прибутковість
прибыльность
profitability
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89901
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Ostrovskyi O., Koibichuk V. V., Khodtseva А. O. Business processes modelling for information product sales // Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 19-20 листопада 2020 р. Суми : Сумський державний університет, 2020. С. 243-247
Abstract Орієнтована на отримання прибутку організація, що займається продажем певного виду товарів або послуги повинні постійно вдосконалювати внутрішні та зовнішні бізнес-процеси, щоб, зробити їх більш ефективними та прибутковими. Удосконалення бізнес-процесів суттєво впливає на прибутковість, знижує витрати, збільшує виручку, мотивує працівників, а також збільшує кількість задоволених клієнтів. Цей документ спрямований на визначення та візуалізацію існуючих типових бізнес-процесів які відбуваються в багатьох ІТ-компаніях, що дає можливість для них вдосконалення та оптимізація.
A profit-oriented organization involved in selling a particular type of goods or services should permanently enhance internal and external business processes to, make them more efficient and lucrative. Business processes improvement significantly affects profitability, reduces costs, increases revenue, motivates employees, and enlarges the number of satisfied customers. This paper aims to define and visualize the existing typical business processes that take place in lot of IT companies which gives an opportunity for their improvement and optimization.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Austria Austria
2758
Germany Germany
25812973
India India
1
Ireland Ireland
26732
Japan Japan
1
Russia Russia
478
Singapore Singapore
46540340
Ukraine Ukraine
1902952
United Kingdom United Kingdom
951478
United States United States
93080680

Downloads

Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
9872957
United Kingdom United Kingdom
951479
United States United States
17842966

Files

File Size Format Downloads
Ostrovskyi_profitability.pdf 848.15 kB Adobe PDF 28667405

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.