Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89901
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Business processes modelling for information product sales |
Authors |
Ostrovskyi, O.
Koibichuk, Vitaliia Vasylivna Khodtseva, Alla Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3540-7922 http://orcid.org/0000-0003-4226-0866 |
Keywords |
моделювання бізнес-процесів моделирование бизнес-процессов modeling of business processes продаж інформаційних продуктів продажа информационных продуктов sale of information products прибутковість прибыльность profitability |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89901 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ostrovskyi O., Koibichuk V. V., Khodtseva А. O. Business processes modelling for information product sales // Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 19-20 листопада 2020 р. Суми : Сумський державний університет, 2020. С. 243-247 |
Abstract |
Орієнтована на отримання прибутку організація, що займається продажем певного виду товарів або
послуги повинні постійно вдосконалювати внутрішні та зовнішні бізнес-процеси, щоб, зробити їх більш ефективними та прибутковими. Удосконалення бізнес-процесів суттєво впливає на прибутковість, знижує витрати, збільшує виручку, мотивує працівників, а також збільшує кількість задоволених клієнтів.
Цей документ спрямований на визначення та візуалізацію існуючих типових бізнес-процесів які відбуваються в багатьох ІТ-компаніях, що дає можливість для них вдосконалення та оптимізація. A profit-oriented organization involved in selling a particular type of goods or services should permanently enhance internal and external business processes to, make them more efficient and lucrative. Business processes improvement significantly affects profitability, reduces costs, increases revenue, motivates employees, and enlarges the number of satisfied customers. This paper aims to define and visualize the existing typical business processes that take place in lot of IT companies which gives an opportunity for their improvement and optimization. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Austria
2758
Germany
25812973
India
1
Ireland
26732
Japan
1
Russia
478
Singapore
46540340
Ukraine
1902952
United Kingdom
951478
United States
93080680
Downloads
Germany
1
Ireland
1
Singapore
1
Ukraine
9872957
United Kingdom
951479
United States
17842966
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ostrovskyi_profitability.pdf | 848.15 kB | Adobe PDF | 28667405 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.