Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89931
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Цифрова трансформація сучасного бізнесу |
Authors |
Кругова, М.В.
|
ORCID | |
Keywords |
економіка бізнес модель траснформація розвиток economy business model transformation development |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89931 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кругова М. В. Цифрова трансформація сучасного бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Ю. М. Дерев'янко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 43 с. |
Abstract |
Мета роботи – аналіз стану досягнень цифрової трансформації сучасного бізнесу.
У першому розділі роботи «Цифрова трансформація бізнесу та суспільства » проаналізовано сутність електронного бізнесу та електронної комерції, поняття про цифрову економіку та особливості концепції «Індустрія 4.0».
У другому розділі «Бізнес-моделі електронної комерції» проаналізовано сутність та види бізнес-моделей сучасного цифрового бізнесу, формати електронного бізнесу та особливості бізнес-моделі О. Остервальдера.
У третьому розділі «Архітектура електронного бізнесу» охарактеризовано особливості продажів через мережу «Інтернет», розглянуто основні елементи Web-сайту компанії, охарактеризовано сутність та переваги використання Content Management System. The purpose of the work is to analyze the state of achievements of digital transformation of modern business. The first chapter of the work "Digital transformation of business and society" analyzes the essence of e-business and e-commerce, the concept of the digital economy and the features of the "Industry 4.0" concept. The second chapter "Business models of electronic commerce" analyzes the essence and types of business models of modern digital business, formats of electronic business and features of O. Osterwalder's business model. The third chapter "Architecture of electronic business" describes the peculiarities of sales through the Internet network, considers the main elements of the company's website, describes the essence and advantages of using the Content Management System. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Austria
4791
Germany
-1452438370
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
158148
Poland
1
Russia
11978
Singapore
1
Ukraine
1345957184
United Kingdom
87514334
United States
1696128243
Unknown Country
4040007
Downloads
France
608735258
Georgia
1
Germany
1710880167
Ireland
1
Lithuania
1
Norway
1
Poland
1
Singapore
1
South Africa
1
Ukraine
1345957185
United Kingdom
1
United States
1681376319
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kruhova_bac_rob.pdf | 775.96 kB | Adobe PDF | 1051981642 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.