Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89932
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Електронні технології та розвиток підприємництва |
Authors |
Кулікова, Н.О.
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес електронні технології модель підприємництво маркетинг сайт business electronic technologies model entrepreneurship marketing site |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89932 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кулікова Н.О. Електронні технології та розвиток підприємництва : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. М. Дерев'янко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 44 с. |
Abstract |
Мета роботи – аналіз стану використання сучасних електронних технологій для розвитку підприємницької діяльності.
У першому розділі роботи «Цифровий маркетинг» проаналізовано потреба в інтернет-маркетингу, досліджено конкурентну розвідку у мережі «Інтернет» та інструменти інтернет-маркетингу.
У другому розділі «Дані в E-Business» проаналізовано роль аналізу даних у електронному бізнесі, основні системи Web-аналітики та принципи Web Mining та Big Data.
У третьому розділі «Соціальні медіа» охарактеризовано роль соціальних медіа у суспільстві, наведено базові методи аналізу думок та настроїв у соціальних мережах, охарактеризовано принципи видобутку та аналізу даних із соціальних мереж. The purpose of the work is to analyze the state of use of modern electronic technologies for the development of entrepreneurial activity. The first chapter of the work "Digital Marketing" analyzed the need for Internet marketing, researched competitive intelligence on the Internet and Internet marketing tools. The second chapter "Data in E-Business" analyzes the role of data analysis in e-business, the main systems of Web analytics and the principles of Web Mining and Big Data. The third chapter "Social media" describes the role of social media in society, provides basic methods of analyzing opinions and sentiments in social networks, and describes the principles of extracting and analyzing data from social networks. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Austria
15066
Iran
1
Ireland
607337
Russia
4638
Singapore
1
Ukraine
478515092
United Kingdom
13609469
United States
-1697324857
Unknown Country
37030230
Downloads
Finland
1
France
1
Georgia
1
Germany
1
Ireland
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
-1697324858
United Kingdom
1
United States
1538078764
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kulikova_bac_rob.pdf | 876.15 kB | Adobe PDF | -159246086 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.