Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89990
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Цифрові технології в освіті: сучасний досвід, проблеми та перспективи |
Authors | |
ORCID | |
Keywords |
освіта образование education дистанційні технології навчання дистанционные технологии обучения distance learning technologies трансфер інновацій трансфер инноваций innovation transfer імерсійні цифрові технології иммерсионные цифровые технологии immersive digital technologies вебтранспарентність вебтранспарентность web transparency інтерактивні методи навчання интерактивные методы обучения interactive learning methods громадянська освіта гражданское образование civil education |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89990 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Цифрові технології в освіті: сучасний досвід, проблеми та перспективи : монографія / Т. А. Васильєва та ін. ; за заг. ред. д-рки екон. наук, проф. Т. А. Васильєвої, д-ра екон. наук, проф. Ю. М. Петрушенка. Суми : Сумський державний університет, 2022. 150 с. |
Abstract |
У колективній монографії наведено теоретико-методологічні й прикладні підходи до організації дистанційного навчання у закладах вищої освіти і використання інтерактивних методів
навчання. Особливу увагу приділено результатам опитування у сфері громадянської освіти на платформі дистанційної громадянської освіти, що дасть змогу покращити розвиток громадянських компетентностей відповідно до запитів та інтересів українського суспільства. У роботі запропоновано методичний підхід до використання імерсійних цифрових технологій в інноваційній діяльності закладів освіти та стимулювання трансферу знань у реальний сектор економіки. Також подано кращі практики
застосування цифрових технологій і результати інноваційної освітньої діяльності закладів середньої
освіти. Розрахована на широке коло читачів, які цікавляться питаннями освіти, а також
викладачів, аспірантів і студентів. В коллективной монографии освещены теоретико-методологические и прикладные подходы к организации дистанционного обучения в высших учебных заведениях и использованию в них интерактивных методов обучения. Особое внимание уделено результатам опроса в сфере гражданского образования на платформе дистанционного гражданского образования. Полученные результаты позволят улучшить развитие гражданских компетентностей в соответствии с запросами и интересами украинского общества. В работе предложен методический подход к использованию иммерсионных цифровых технологий в инновационной деятельности учебных заведений как фактор стимулирования трансфера знаний в реальный сектор экономики. Также представлены лучшие практики применения цифровых технологий и результаты инновационной образовательной деятельности среднего образования. Рассчитана на широкий круг читателей, интересующихся вопросами образования, а также преподавателей, аспирантов и студентов. The collective monograph highlights theoretical, methodological, and applied approaches to the organization of distance learning in higher educational institutions and the use of interactive teaching methods in them. Particular attention is paid to the results of a survey in the field of civic education on the platform of distance civic education. The results obtained will improve the development of civic competencies in accordance with the needs and interests of Ukrainian society. The paper proposes a methodical approach to the use of immersion digital technologies in the innovative activities of educational institutions as a factor in stimulating the transfer of knowledge to the real sector of the economy. The best practices for the use of digital technologies and the results of innovative educational activities of secondary education are also presented. Designed for a wide range of readers interested in education, as well as teachers, graduate students, and students. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1746031200

1

1795017122

-367058727

235146222

-841815042

1

1

-1063469332

1

1

1

-1076528513

124

1

1

10017509

1

-1076528528

1746031351

-1076528514

-606788803
Downloads

1

1746031201

1795017191

-1258740065

1

-365437482

-1063469292

982089316

1746031175

-367058704

1278782669

395709620

1795016975

-367058728

1225010793

-1076528511

395709765

-1076528507

2086667

1

1

1

-365437477

-637103773

-561386463

395709613

1490085525

1

1729032447

-1063469362

-1063469300

-2053089185

-1076528512

-485669065

-365437470

-1063469288

-1063469294

982089283

1

1729032501

-485669080

-561386546

1

1729032491

-1076528508

-1076528530

-1076528510

-606788802

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vasylieva_education.pdf | 5.81 MB | Adobe PDF | -840313213 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.