Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89990
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Цифрові технології в освіті: сучасний досвід, проблеми та перспективи |
Authors | |
ORCID | |
Keywords |
освіта образование education дистанційні технології навчання дистанционные технологии обучения distance learning technologies трансфер інновацій трансфер инноваций innovation transfer імерсійні цифрові технології иммерсионные цифровые технологии immersive digital technologies вебтранспарентність вебтранспарентность web transparency інтерактивні методи навчання интерактивные методы обучения interactive learning methods громадянська освіта гражданское образование civil education |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89990 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Цифрові технології в освіті: сучасний досвід, проблеми та перспективи : монографія / Т. А. Васильєва та ін. ; за заг. ред. д-рки екон. наук, проф. Т. А. Васильєвої, д-ра екон. наук, проф. Ю. М. Петрушенка. Суми : Сумський державний університет, 2022. 150 с. |
Abstract |
У колективній монографії наведено теоретико-методологічні й прикладні підходи до організації дистанційного навчання у закладах вищої освіти і використання інтерактивних методів
навчання. Особливу увагу приділено результатам опитування у сфері громадянської освіти на платформі дистанційної громадянської освіти, що дасть змогу покращити розвиток громадянських компетентностей відповідно до запитів та інтересів українського суспільства. У роботі запропоновано методичний підхід до використання імерсійних цифрових технологій в інноваційній діяльності закладів освіти та стимулювання трансферу знань у реальний сектор економіки. Також подано кращі практики
застосування цифрових технологій і результати інноваційної освітньої діяльності закладів середньої
освіти. Розрахована на широке коло читачів, які цікавляться питаннями освіти, а також
викладачів, аспірантів і студентів. В коллективной монографии освещены теоретико-методологические и прикладные подходы к организации дистанционного обучения в высших учебных заведениях и использованию в них интерактивных методов обучения. Особое внимание уделено результатам опроса в сфере гражданского образования на платформе дистанционного гражданского образования. Полученные результаты позволят улучшить развитие гражданских компетентностей в соответствии с запросами и интересами украинского общества. В работе предложен методический подход к использованию иммерсионных цифровых технологий в инновационной деятельности учебных заведений как фактор стимулирования трансфера знаний в реальный сектор экономики. Также представлены лучшие практики применения цифровых технологий и результаты инновационной образовательной деятельности среднего образования. Рассчитана на широкий круг читателей, интересующихся вопросами образования, а также преподавателей, аспирантов и студентов. The collective monograph highlights theoretical, methodological, and applied approaches to the organization of distance learning in higher educational institutions and the use of interactive teaching methods in them. Particular attention is paid to the results of a survey in the field of civic education on the platform of distance civic education. The results obtained will improve the development of civic competencies in accordance with the needs and interests of Ukrainian society. The paper proposes a methodical approach to the use of immersion digital technologies in the innovative activities of educational institutions as a factor in stimulating the transfer of knowledge to the real sector of the economy. The best practices for the use of digital technologies and the results of innovative educational activities of secondary education are also presented. Designed for a wide range of readers interested in education, as well as teachers, graduate students, and students. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Austria
1746031200
China
1
Côte d’Ivoire
1795017122
Estonia
-367058727
France
235146222
Germany
-841815042
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
-1063469332
Israel
1
Latvia
1
Netherlands
1
Poland
-1076528513
Russia
124
Slovakia
1
Spain
1
Sweden
10017509
Switzerland
1
Ukraine
-1076528528
United Kingdom
1746031351
United States
-1076528514
Unknown Country
-637103687
Downloads
Albania
1
Austria
1746031201
Belarus
1795017191
Belgium
-1258740065
Brazil
1
Bulgaria
-365437482
Canada
-1063469292
China
982089316
Croatia
1746031175
Cyprus
-367058704
Czechia
1278782669
Denmark
395709620
Egypt
1795016975
Estonia
-367058728
Finland
1225010793
France
-1076528511
Georgia
395709765
Germany
-1076528507
Gibraltar
2086667
Hungary
1
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
-365437477
Israel
-637103773
Italy
-561386463
Japan
395709613
Kazakhstan
1490085525
Latvia
1
Lithuania
1729032447
Moldova
-1063469362
Netherlands
-1063469300
Norway
-2053089185
Poland
-1076528512
Portugal
-485669065
Romania
-365437470
Russia
-1063469288
Singapore
-1063469294
Slovakia
982089283
Slovenia
1
Spain
1729032501
Sweden
-485669080
Switzerland
-561386546
Togo
1
Turkey
1729032491
Ukraine
-1076528508
United Kingdom
-1076528530
United States
-1076528510
Unknown Country
-1122243647
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vasylieva_education.pdf | 5.81 MB | Adobe PDF | -1355768058 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.