Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89992
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль персонального бренда в самореализации студентов
Authors Barvinok, Veronika Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2352-3272
Keywords маркетингова стратегія персонального брендинга
маркетинговая стратегия персонального брендинга
marketing strategy of personal branding
персональний брендин
персональный брендинг
personal branding
Бренд-Я
Бренд-Я
«Brand-I»
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
модель ТТБ
model TTB
Type Article
Date of Issue 2016
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89992
Publisher Молодий вчений
License Copyright not evaluated
Citation Барвинок В. Ю. Роль персонального бренда в самореализации студентов // Молодий вчений. 2016. №5. С. 12-15. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_5_6
Abstract У статті розглядається маркетингова стратегія персонального брендингу, яка включає в себе створення та розвиток «бренд-Я» або персонального бренду. В свою чергу, персональний бренд являє собою важливий допоміжний інструмент самореалізації особистості. Цей інструмент є недооціненим і багато навіть не знайомий з ним. Бренд-Я допомагає у досягненні кар’єрного росту та надає конкурентні переваги. Особливо це важливо для студентів, які тільки починають ознайомлюватись зі своєю професійну діяльність.
В статье рассматривается маркетинговая стратегия персонального брендинга, которая включает в себя создание и развитие «Бренд-Я» или персонального бренда. В свою очередь, персональный бренд представляет собой важный вспомогательный инструмент самореализации личности. Этот инструмент недооценен и многие даже не знаком с ним. Бренд-Я помогает в достижении карьерного роста и предоставляет конкурентные преимущества. Особенно это важно для студентов, которые только начинают знакомиться со своей профессиональную деятельность.
The article discusses the marketing strategy of personal branding, which includes the creation and development of «Brand-I» or personal brand. In turn, personal brand is an important auxiliary tool of self-realization. This tool is underrated and many do not even know him. The brand-I helps in achieving career growth and provides competitive advantage. This is especially important for students who are just beginning to get acquainted with his professional activities.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Austria Austria
86
Canada Canada
6623
Ireland Ireland
12652
Russia Russia
79
Singapore Singapore
389885
Ukraine Ukraine
37360
United Kingdom United Kingdom
12651
United States United States
1132297
Unknown Country Unknown Country
1591635

Downloads

Ireland Ireland
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
106810
United States United States
389886
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Barvinok_competitiveness.pdf 1.03 MB Adobe PDF 496699

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.