Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89992
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль персонального бренда в самореализации студентов |
Authors |
Barvinok, Veronika Yuriivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-2352-3272 |
Keywords |
маркетингова стратегія персонального брендинга маркетинговая стратегия персонального брендинга marketing strategy of personal branding персональний брендин персональный брендинг personal branding Бренд-Я Бренд-Я «Brand-I» конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness модель ТТБ model TTB |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89992 |
Publisher | Молодий вчений |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Барвинок В. Ю. Роль персонального бренда в самореализации студентов // Молодий вчений. 2016. №5. С. 12-15. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_5_6 |
Abstract |
У статті розглядається маркетингова стратегія персонального брендингу, яка включає в себе створення
та розвиток «бренд-Я» або персонального бренду. В свою чергу, персональний бренд являє собою важливий допоміжний інструмент самореалізації особистості. Цей інструмент є недооціненим і багато навіть не знайомий з ним. Бренд-Я допомагає у досягненні кар’єрного росту та надає конкурентні переваги. Особливо це важливо для студентів, які тільки починають ознайомлюватись зі своєю професійну діяльність. В статье рассматривается маркетинговая стратегия персонального брендинга, которая включает в себя создание и развитие «Бренд-Я» или персонального бренда. В свою очередь, персональный бренд представляет собой важный вспомогательный инструмент самореализации личности. Этот инструмент недооценен и многие даже не знаком с ним. Бренд-Я помогает в достижении карьерного роста и предоставляет конкурентные преимущества. Особенно это важно для студентов, которые только начинают знакомиться со своей профессиональную деятельность. The article discusses the marketing strategy of personal branding, which includes the creation and development of «Brand-I» or personal brand. In turn, personal brand is an important auxiliary tool of self-realization. This tool is underrated and many do not even know him. The brand-I helps in achieving career growth and provides competitive advantage. This is especially important for students who are just beginning to get acquainted with his professional activities. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Austria
86
Canada
6623
Ireland
12652
Russia
79
Singapore
389885
Ukraine
37360
United Kingdom
12651
United States
1132297
Unknown Country
1591635
Downloads
Ireland
1
Poland
1
Ukraine
106810
United States
389886
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Barvinok_competitiveness.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | 496699 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.