Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90041
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні підходи щодо вивчення дієслова на заняттях з української мови іноземними студентами |
Authors |
Bidenko, Larysa Valentynivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0385-3215 |
Keywords |
навчання української мови як іноземної іноземні студенти вивчення продуктивних груп дієслів learning Ukrainian as a foreign language foreign students study of productive groups of verbs |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90041 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Біденко Л. В. Інноваційні підходи щодо вивчення дієслова на заняттях з української мови іноземними студентами // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд. : О. П. Сидоренко, С. С. Зайцева, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 93-97. |
Abstract |
Створення та впровадження нових методик і технологій навчання української мови як іноземної (УМІ) завжди є актуальним питанням лінгводидактики, а вимоги сьогодення ще більше сприяють скороченню можливості живого спілкування, а це призводить до більшого посилення значущості впровадження дистанційних та гібридних форм навчання, при цьому головною метою залишається комунікативна компетентність. Граматична ж складова має носити опосередкований, супровідний характер.
Аналіз наукової та методичної літератури показав, що в лінгводидактиці вже достатньо робіт, присвячених питанням формування мовленнєвої діяльності за допомогою розгалуженої системи різноманітних вправ. Відпрацюванню умінь щодо застосування граматичних категорій у процесі вивчення мови присвячено дослідження З. Мацюк, Н. Музиченко, П. Левчука та ін. Предметом дослідження методик навчання граматики дієслова є праці Ю. Романюка, О. Волкової, Г. Кисельової [1]. Попри значні напрацювання дослідників все ж таки виникає потреба у створенні такої класифікації поділу дієслів, яка б дозволила іноземним студентам ефективно і без особливих труднощів використовувати дієслова у власних висловлюваннях, та описі системи вправ, яка б дозволила студентам опрацювати набуті знання. Ми спробували створити систему вправ для вивчення продуктивних груп дієслів на заняттях з української мови як іноземної, яка залучає різні види мовленнєвої діяльності; розглянути труднощі опанування категорій часу, особи та роду дієслів через систему вправ. Представлена система апробована на заняттях з української мови як іноземної та у посібнику, створеного викладачами кафедри мовної підготовки іноземних громадян Сумського державного університету, "Українська мова як іноземна". |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Austria
1074
Georgia
1
Ireland
11022481
Russia
1077
Singapore
291707
Ukraine
22040653
United Kingdom
46285
United States
41534511
Unknown Country
2546797
Downloads
Ireland
4311
Ukraine
22040654
United States
41534512
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bidenko_innovatsiini_pidkhody.pdf | 800.39 kB | Adobe PDF | 63579478 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.