Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90083
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Переваги та недоліки дистанційного навчання в системі інклюзивної освіти
Authors Shlapko, Tetiana Viktorivna  
Сова, П.Д.
Прокопенко, К.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1619-3831
Keywords інклюзивна освіта
инклюзивное образование
inclusive education
дистанційне навчання
дистанционное обучение
distance learning
система е-learning
e-learning system
особа з особливими освітніми потребами
лицо с особыми образовательными потребностями
person with special educational needs
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90083
Publisher Міжнародний гуманітарний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шлапко Т. В., Сова П. Д., Прокопенко К. В. Переваги та недоліки дистанційного навчання в системі інклюзивної освіти // Нові завдання та напрями розвитку юридичної науки у ХХІ столітті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 18-19 січня 2019 р. Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2019. С. 60-65
Abstract Інклюзивна освіта спрямована на усунення усталених стереотипів та упереджень, пов’язаних з можливостями осіб з особливими освітніми потребами. Для реалізації права на освіту, ефективного навчання і підготовки кадрів в результаті розвитку освітньої практики для осіб з особливими освітніми потребами в деяких випадках найбільш оптимальною і перспективною моделлю навчання може бути дистанційна. Дистанційне навчання в сучасних умовах життя є гарним замінником стаціонарної освіти. У тезах доведено, що залучивши якомога більше осіб з особливими освітніми потребами до отримання знань шляхом дистанційного навчання, це допоможе таким особам без жодних зусиль долучатися до учбового процесу, тим самим розуміючи свій потенціал як майбутнього фахівця з певної галузі, а також отримувати знання у формі найбільш комфортній для себе.
Инклюзивное образование направлено на устранение сложившихся стереотипов и предубеждений, связанных с возможностями лиц с особыми образовательными потребностями. Для реализации права на образование, эффективного обучения и подготовки кадров в результате развития образовательной практики для лиц с особыми образовательными потребностями в некоторых случаях наиболее оптимальной и перспективной моделью обучения может быть дистанционная. Дистанционное обучение в современных условиях жизни является хорошим заменителем стационарной образования. В тезисах доказано, что привлекая как можно больше лиц с особыми образовательными потребностями к получению знаний путем дистанционного обучения, это поможет таким лицам без усилий участвовать в учебный процесс, тем самым понимая свой потенциал как будущего специалиста в определенной области, а также получать знания в форме наиболее комфортной для себя.
Inclusive education is aimed at eliminating established stereotypes and prejudices related to the capabilities of persons with special educational needs. For the realization of the right to education, effective training and training as a result of the development of educational practice for persons with special educational needs in some cases, the most optimal and promising model of training may be the distance learning. Distance learning in modern life is a good substitute for in-service education. The thesis argues that engaging as many people with special educational needs as possible through distance learning will help such individuals effortlessly engage in the learning process, thereby understanding their potential as a future specialist in a particular field, as well as gaining knowledge in the form most comfortable for yourself.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІП)

Views

Argentina Argentina
1
Austria Austria
48
Czechia Czechia
1
Ireland Ireland
346
Russia Russia
2029194
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
736072
United Kingdom United Kingdom
23701
United States United States
6907778
Unknown Country Unknown Country
63733

Downloads

Ireland Ireland
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
167148
United States United States
4054679

Files

File Size Format Downloads
Shlapkо_inclusive_education.pdf 663.28 kB Adobe PDF 4221830

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.