Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90099
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перспективи використання позитивного європейського досвіду при вдосконаленні українського законодавства щодо впровадження інклюзивного навчання
Authors Shlapko, Tetiana Viktorivna  
Саєнко, Е.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1619-3831
Keywords інклюзивна освіта
инклюзивное образование
inclusive education
інклюзивне навчання
инклюзивное обучение
inclusive learning
електронні засоби навчання
электронные средства обучения
electronic learning aids
діти з особливими освітніми потребами
дети с особыми образовательными потребностями
children with special educational needs
адаптація до навчального процесу
адаптация к учебному процессу
adaptation to the educational process
інклюзивні класи
инклюзивные классы
inclusive classes
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90099
Publisher Міжнародний гуманітарний університет
License In Copyright
Citation Шлапко Т. В., Саєнко Е. С. Перспективи використання позитивного європейського досвіду при вдосконаленні українського законодавства щодо впровадження інклюзивного навчання // Нові завдання та напрями розвитку юридичної науки у ХХІ столітті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 18-19 січня 2019 р. Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2019. С. 66-71
Abstract В Україні діти з психофізичними особливостями не мали повної можливості навчатися в загальноосвітніх закладах. Україна ж як держава-учасниця міжнародних документів прагне до того, щоб українські діти з особливими освітніми потребами урівнялися в правах із громадянами європейських країн. Тому є необхідність у подальшому удосконаленні національного законодавства. В тезах визначено, що доцільно прийняти єдиний документ – Закон України «Про інклюзивну освіту», чітко закріпити поняття «інклюзивна освіта», встановити квоту щодо обов'язкового залучення осіб з особливими освітніми потребами до навчання, врегулювати порядок проведення в навчальних закладах виховних заходів щодо гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребамистворити процедуру забезпечення обладнанням інклюзивних класів.
В Украине дети с психофизическими особенностями не имели полной возможности учиться в общеобразовательных учреждениях. Украина же как государство-участник международных документов стремится к тому, чтобы украинские дети с особыми образовательными потребностями уривнялися в правах с гражданами европейских стран. Поэтому есть необходимость в дальнейшем совершенствовании национального законодательства. В тезисах определено, что целесообразно принять единый документ - Закон Украины «Об инклюзивном образовании», четко закрепить понятие «инклюзивное образование», установить квоту по обязательному привлечению лиц с особыми образовательными потребностями к обучению, урегулировать порядок проведения в учебных заведениях воспитательных мероприятий по гуманного отношения к детям с особыми образовательными потребамиствориты процедуру обеспечения оборудованием инклюзивных классов.
In Ukraine, children with psychophysical characteristics did not have the full opportunity to study in general educational institutions. Ukraine, as a state party to international instruments, seeks to ensure that Ukrainian children with special educational needs are equal in rights with citizens of European countries. Therefore, there is a need to further improve national legislation. The thesis states that it is expedient to adopt a single document - the Law of Ukraine "On Inclusive Education", to clearly establish the concept of "inclusive education", to set a quota for obligatory involvement of persons with special educational needs to study, to regulate the procedure of educational events in educational institutions humane treatment of children with special educational needscreate a procedure for providing inclusive class equipment.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІП)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
17
Ireland Ireland
105
Russia Russia
26
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1140
United Kingdom United Kingdom
389
United States United States
11478
Unknown Country Unknown Country
1139

Downloads

Germany Germany
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5843
United States United States
11477

Files

File Size Format Downloads
Shlapko_inclusive_classes.pdf 663.12 kB Adobe PDF 17322

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.