Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90099
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Перспективи використання позитивного європейського досвіду при вдосконаленні українського законодавства щодо впровадження інклюзивного навчання |
Authors |
Shlapko, Tetiana Viktorivna
![]() Саєнко, Е.С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-1619-3831 |
Keywords |
інклюзивна освіта инклюзивное образование inclusive education інклюзивне навчання инклюзивное обучение inclusive learning електронні засоби навчання электронные средства обучения electronic learning aids діти з особливими освітніми потребами дети с особыми образовательными потребностями children with special educational needs адаптація до навчального процесу адаптация к учебному процессу adaptation to the educational process інклюзивні класи инклюзивные классы inclusive classes |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90099 |
Publisher | Міжнародний гуманітарний університет |
License | In Copyright |
Citation | Шлапко Т. В., Саєнко Е. С. Перспективи використання позитивного європейського досвіду при вдосконаленні українського законодавства щодо впровадження інклюзивного навчання // Нові завдання та напрями розвитку юридичної науки у ХХІ столітті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 18-19 січня 2019 р. Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2019. С. 66-71 |
Abstract |
В Україні діти з психофізичними особливостями не мали повної можливості навчатися в загальноосвітніх закладах. Україна ж як держава-учасниця міжнародних документів прагне до того, щоб українські діти з особливими освітніми потребами урівнялися в правах із громадянами європейських країн. Тому є необхідність у подальшому удосконаленні національного законодавства. В тезах визначено, що доцільно прийняти єдиний документ – Закон України «Про інклюзивну освіту», чітко закріпити поняття «інклюзивна освіта», встановити квоту щодо обов'язкового залучення осіб з особливими освітніми потребами до навчання, врегулювати порядок проведення в навчальних закладах виховних заходів щодо гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребамистворити процедуру забезпечення обладнанням інклюзивних класів. В Украине дети с психофизическими особенностями не имели полной возможности учиться в общеобразовательных учреждениях. Украина же как государство-участник международных документов стремится к тому, чтобы украинские дети с особыми образовательными потребностями уривнялися в правах с гражданами европейских стран. Поэтому есть необходимость в дальнейшем совершенствовании национального законодательства. В тезисах определено, что целесообразно принять единый документ - Закон Украины «Об инклюзивном образовании», четко закрепить понятие «инклюзивное образование», установить квоту по обязательному привлечению лиц с особыми образовательными потребностями к обучению, урегулировать порядок проведения в учебных заведениях воспитательных мероприятий по гуманного отношения к детям с особыми образовательными потребамиствориты процедуру обеспечения оборудованием инклюзивных классов. In Ukraine, children with psychophysical characteristics did not have the full opportunity to study in general educational institutions. Ukraine, as a state party to international instruments, seeks to ensure that Ukrainian children with special educational needs are equal in rights with citizens of European countries. Therefore, there is a need to further improve national legislation. The thesis states that it is expedient to adopt a single document - the Law of Ukraine "On Inclusive Education", to clearly establish the concept of "inclusive education", to set a quota for obligatory involvement of persons with special educational needs to study, to regulate the procedure of educational events in educational institutions humane treatment of children with special educational needscreate a procedure for providing inclusive class equipment. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views

1

17

105

26

1

1140

389

11478

14297
Downloads

1

1

5843

11477
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shlapko_inclusive_classes.pdf | 663.12 kB | Adobe PDF | 17322 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.