Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90103
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Структура та цілі маркетингової товарної політики |
Authors |
Дробязко, А.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова товарна політика маркетинговая товарная политика marketing product policy інструменти маркетингу инструменты маркетинга marketing tools бренд продукту бренд продукта product brand |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90103 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Дробязко А. О. Структура та цілі маркетингової товарної політики // International Economic Relations and Sustainable Development = Міжнародні економічні відносини та сталий розвиток) : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 20 травня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 10-13 |
Abstract |
Товарна політика є частиною комплексу маркетингу, яка орієнтована на аналіз, планування, здійснення та контроль діяльності, пов'язаної з продуктом, та є інструментом маркетингу. Товарна політика також
стосується визначення типу, обсягу та термінів випуску продукції, яку компанія пропонує на продаж. Товарна політика — це загальні правила, встановлені самим керівництвом при прийнятті рішень щодо продукту. Правильна товарна політика – це основа, на якій виробляються та успішно продаються правильні продукти. Product policy is part of the marketing complex, which is focused on the analysis, planning, implementation and control of activities related to the product, and is a marketing tool. Commodity policy as well refers to the determination of the type, volume and terms of production of products that the company offers for sale. Product policy is the general rules established by the management itself when making decisions about the product. The right product policy is the basis on which the right products are manufactured and successfully sold. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views

1

21

1

1

1

1

1182313

182

24

1450656650

1785380432

383871856

1450656649

686257692
Downloads

1

1

1

1

1

162913427

81486024

81486021
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Drobiazko_marketing_tools.pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | 325885477 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.