Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90103
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Структура та цілі маркетингової товарної політики
Authors Дробязко, А.О.
ORCID
Keywords маркетингова товарна політика
маркетинговая товарная политика
marketing product policy
інструменти маркетингу
инструменты маркетинга
marketing tools
бренд продукту
бренд продукта
product brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90103
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Дробязко А. О. Структура та цілі маркетингової товарної політики // International Economic Relations and Sustainable Development = Міжнародні економічні відносини та сталий розвиток) : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 20 травня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 10-13
Abstract Товарна політика є частиною комплексу маркетингу, яка орієнтована на аналіз, планування, здійснення та контроль діяльності, пов'язаної з продуктом, та є інструментом маркетингу. Товарна політика також стосується визначення типу, обсягу та термінів випуску продукції, яку компанія пропонує на продаж. Товарна політика — це загальні правила, встановлені самим керівництвом при прийнятті рішень щодо продукту. Правильна товарна політика – це основа, на якій виробляються та успішно продаються правильні продукти.
Product policy is part of the marketing complex, which is focused on the analysis, planning, implementation and control of activities related to the product, and is a marketing tool. Commodity policy as well refers to the determination of the type, volume and terms of production of products that the company offers for sale. Product policy is the general rules established by the management itself when making decisions about the product. The right product policy is the basis on which the right products are manufactured and successfully sold.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
21
Canada Canada
1
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
1182313
Ireland Ireland
182
Russia Russia
24
Singapore Singapore
1450656650
Ukraine Ukraine
1785380432
United Kingdom United Kingdom
383871856
United States United States
1450656649
Unknown Country Unknown Country
686257692

Downloads

Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
162913427
United Kingdom United Kingdom
81486024
United States United States
81486021

Files

File Size Format Downloads
Drobiazko_marketing_tools.pdf 1.5 MB Adobe PDF 325885477

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.