Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90113
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Європейський досвід становлення інклюзивної освіти |
Authors |
Shlapko, Tetiana Viktorivna
Соколенко, О.П. Ковалевський, М.М. Гриб, A.A. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-1619-3831 |
Keywords |
інклюзія инклюзия inclusion інклюзивна освіта инклюзивное образование inclusive education особливі освітні потреби особые образовательные потребности special educational needs особа з особливими освітніми потребами лицо с особыми образовательными потребностями person with special educational needs європейські стандарти інклюзивної освіти европейские стандарты инклюзивного образования European standards for inclusive education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90113 |
Publisher | Громадська організація «Правовий світ» |
License | In Copyright |
Citation | Шлапко Т. В., Соколенко О. П., Ковалевський М. М., Гриб А. А. Європейський досвід становлення інклюзивної освіти // Сучасні наукові дослідження представників юридичної науки – прогрес законодавства України майбутнього : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Дніпро, 14-15 січня 2022 р. Дніпро : Громадська організація «Правовий світ», 2022. С. 50-54 |
Abstract |
У сучасній Європі нова модель прав людини виникла після ухвалення Організацією Об’єднаних Націй у 1948 р. Універсальної декларації прав людини. Реалізація нової моделі щодо осіб з ООП здійснюється в цей час шляхом ухвалення низки законів і декларацій через діяльність урядів та громадських організацій.
Досліджуючи становлення інклюзії у європейському просторі на прикладі Італійської Республіки, Французької Республіки, Федеративної республіки Німеччина та Королівства Швеції, слід констатувати, що вони є найбільш прогресивними та передовими в питанні розвитку інклюзивних форм навчання осіб з ООП та відповідно нормативно-правового закріплення цих процесів.
У процесі подальшого впровадження інклюзивної освіти в окремих країнах Європейського Союзу (Французька Республіка, Італійська Республіка, Королівство Швеція тощо) юридична або фактична відповідальність за імплементацію інклюзії була покладена на місцеві органи самоврядування та колективи освітніх закладів. В современной Европе новая модель прав человека возникла при принятии Организацией Объединенных Наций в 1948 г. Универсальной декларации прав человека. Реализация новой модели в отношении лиц с ООП осуществляется в настоящее время путем принятия ряда законов и деклараций через деятельность правительств и общественных организаций. Исследуя становление инклюзии в европейском пространстве на примере Итальянской Республики, Французской Республики, Федеративной республики Германия и Королевства Швеции, следует констатировать, что они наиболее прогрессивны и передовые в вопросе развития инклюзивных форм обучения лиц с ООП и соответственно нормативно-правового закрепления этих процессов. В процессе дальнейшего внедрения инклюзивного образования в отдельных странах Европейского Союза (Французская Республика, Итальянская Республика, Королевство Швеция и т.п.) юридическая или фактическая ответственность за имплементацию инклюзии была возложена на местные органы самоуправления и коллективы образовательных учреждений. In modern Europe, a new model of human rights emerged after the United Nations adopted the Universal Declaration of Human Rights in 1948. The implementation of the new model for persons with disabilities is currently being implemented through the adoption of a number of laws and declarations through the activities of governments and public organizations. Studying the formation of inclusion in the European space on the example of the Italian Republic, the French Republic, the Federal Republic of Germany and the Kingdom of Sweden, it should be stated that they are the most progressive and advanced in the issue of the development of inclusive forms of education for persons with disabilities and, accordingly, the normative and legal consolidation of these processes. In the process of further implementation of inclusive education in some countries of the European Union (the French Republic, the Italian Republic, the Kingdom of Sweden, etc.), legal or actual responsibility for the implementation of inclusion was assigned to local self-government bodies and collectives of educational institutions. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
Argentina
1
China
1
France
1
Germany
1
Ireland
512
Netherlands
1
Poland
2034
Russia
11
Singapore
179784315
Ukraine
472071725
United Kingdom
28003
United States
179784314
Unknown Country
153302
Downloads
Czechia
1
Indonesia
1
Ireland
79
Poland
1
Ukraine
472071727
United States
179784313
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shlapko_inclusion.pdf | 539.27 kB | Adobe PDF | 651856122 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.