Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9014
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Урахування впливу інноваційного стану на управління розвитком маркетингової діяльності |
Authors |
Антипов, О.М.
Аронова, В.В. |
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activities |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9014 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Антипов, О.М. Урахування впливу інноваційного стану на управління розвитком маркетингової діяльності /О.М. Антипов, В.В. Аронова //Механізм регулювання економіки.-2008.-№4,Т.2.- с. 27-34. |
Abstract |
У статті досліджені взаємозв'язок розвитку маркетингової діяльності з інноваційними процесами, що відбуваються як в суспільстві, так і на підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9014 В статье исследованы взаимосвязь развития маркетинговой деятельности с инновационными процессами, происходящими как в обществе, так и на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9014 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

9

252

1

66107

1

10

15175074

3

585084

294654

28233856

585083
Downloads

8

5

14772

15175074

1

1

1

2

2116290

1

28233857

44940136
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Antypov.pdf | 353.68 kB | Adobe PDF | 90480148 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.