Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9014
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Урахування впливу інноваційного стану на управління розвитком маркетингової діяльності |
Authors |
Антипов, О.М.
Аронова, В.В. |
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activities |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9014 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Антипов, О.М. Урахування впливу інноваційного стану на управління розвитком маркетингової діяльності /О.М. Антипов, В.В. Аронова //Механізм регулювання економіки.-2008.-№4,Т.2.- с. 27-34. |
Abstract |
У статті досліджені взаємозв'язок розвитку маркетингової діяльності з інноваційними процесами, що відбуваються як в суспільстві, так і на підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9014 В статье исследованы взаимосвязь развития маркетинговой деятельности с инновационными процессами, происходящими как в обществе, так и на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9014 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Argentina
1
China
9
Germany
252
Greece
1
Ireland
66107
Lithuania
1
Russia
10
Singapore
15175074
Turkey
3
Ukraine
585084
United Kingdom
294654
United States
28233856
Unknown Country
585083
Downloads
China
8
EU
5
France
14772
Germany
15175074
Indonesia
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
2
Ukraine
2116290
United Kingdom
1
United States
28233857
Unknown Country
44940136
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Antypov.pdf | 353.68 kB | Adobe PDF | 90480148 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.