Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90191
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування цифрових технологій для просування продукції на зовнішний ринок
Authors Manuilovych, Yurii Mykolaiovych
ORCID
Keywords цифрові технології
маркетингові стратегії
маркетингові дослідження
цифровий маркетинг
digital technologies
marketing strategies
marketing researches
digital marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90191
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Мануйлович Ю. М.Застосування цифрових технологій для просування продукції на зовнішний ринок // Хімічна технологія: наука, економіка та виробництво : збірник наукових праць VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Шостка, 23-25 листопада 2022 р. / гол. ред. Р. В. Закусило. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 183-187.
Abstract Сучасні технології багато в чому вплинули на те, як підприємства та компанії просувають себе, а також свої продукти и послуги для цільової аудиторії. Постійний вплив цифрових технологій на маркетингові стратегії можна розглядати як перевагу. Створивши більш комплексну стратегію цифрового маркетингу, яка виходить за рамки соціальних медіа та цифрової реклами, компанії можуть збільшити охоплення та продовжувати підвищувати обізнаність свого бренду. Компанії, які постійно слідкують і застосовують сучасні цифрові тенденції, по відношенню до своїх конкурентів, можуть внести необхідні корективи у свою власну діяльність, оскільки вони більш гнучкі, ніж інші компанії, які не стежать або неналежним чином впроваджують цифрові тенденції у власну роботу. Однією з головних причин успіху використання цифрових технологій є те, що це дозволяє бізнесу відстежувати поведінку споживачів у режимі реального часу. Кожну кампанію, запущену цифровим способом, можна відстежувати з точки зору її охоплення, залучення та конверсії. Це надало абсолютно нового значення маркетинговим дослідженням, щоб зрозуміти потреби клієнтів, як ніколи раніше. Таким чином необхідність включення цифрових технологій до маркетингової стратегії бізнесу лише сприятиме кращому досягненню загальних маркетингових та бізнес-цілей, дозволяючи брендам отримувати уявлення про поведінку споживачів та краще задовольняти їх потреби.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
20149
Ireland Ireland
77
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
249276
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
309422
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Germany Germany
385
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
128986
United States United States
128986

Files

File Size Format Downloads
Manuilovych_tsyfrovi_tekhnolohii.pdf 483 kB Adobe PDF 258360

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.