Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90191
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Застосування цифрових технологій для просування продукції на зовнішний ринок |
Authors |
Manuilovych, Yurii Mykolaiovych
|
ORCID | |
Keywords |
цифрові технології маркетингові стратегії маркетингові дослідження цифровий маркетинг digital technologies marketing strategies marketing researches digital marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90191 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Мануйлович Ю. М.Застосування цифрових технологій для просування продукції на зовнішний ринок // Хімічна технологія: наука, економіка та виробництво : збірник наукових праць VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Шостка, 23-25 листопада 2022 р. / гол. ред. Р. В. Закусило. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 183-187. |
Abstract |
Сучасні технології багато в чому вплинули на те, як підприємства та компанії
просувають себе, а також свої продукти и послуги для цільової аудиторії.
Постійний вплив цифрових технологій на маркетингові стратегії можна
розглядати як перевагу. Створивши більш комплексну стратегію цифрового
маркетингу, яка виходить за рамки соціальних медіа та цифрової реклами,
компанії можуть збільшити охоплення та продовжувати підвищувати обізнаність
свого бренду. Компанії, які постійно слідкують і застосовують сучасні цифрові
тенденції, по відношенню до своїх конкурентів, можуть внести необхідні
корективи у свою власну діяльність, оскільки вони більш гнучкі, ніж інші
компанії, які не стежать або неналежним чином впроваджують цифрові тенденції
у власну роботу.
Однією з головних причин успіху використання цифрових технологій є те, що
це дозволяє бізнесу відстежувати поведінку споживачів у режимі реального часу.
Кожну кампанію, запущену цифровим способом, можна відстежувати з точки
зору її охоплення, залучення та конверсії. Це надало абсолютно нового значення
маркетинговим дослідженням, щоб зрозуміти потреби клієнтів, як ніколи раніше.
Таким чином необхідність включення цифрових технологій до маркетингової
стратегії бізнесу лише сприятиме кращому досягненню загальних маркетингових
та бізнес-цілей, дозволяючи брендам отримувати уявлення про поведінку
споживачів та краще задовольняти їх потреби. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
Argentina
1
Germany
20149
Ireland
77
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
249276
United Kingdom
1
United States
309422
Unknown Country
1
Downloads
Germany
385
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
128986
United States
128986
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Manuilovych_tsyfrovi_tekhnolohii.pdf | 483 kB | Adobe PDF | 258360 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.