Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9027
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Еволюція задач маркетингу на різних етапах еволюції компанії |
Authors |
Робул, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
організаційні зміни организационные изменения organizational changes маркетингова орієнтація маркетинговая ориентация marketing orientation життєвий цикл корпорації жизненный цикл корпорации corporate life cycle |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9027 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Робул, Ю.В. Еволюція задач маркетингу на різних етапах еволюції компанії [Текст] / Ю.В. Робул // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №3, Т.2. — С. 158-164. |
Abstract |
В межах концепції управління організаційними змінами І. Адізеса розглядається відносна важливість і необхідність використання інструментів маркетингу для управління підприємством залежно від етапу життєвого циклу корпорації як такої. Показано, що незалежно від наявних економічних умов, впровадження маркетингового управління і розвиток маркетингової орієнтації можливі лише в тому випадку, коли організація переходить до етапу інституціонального розвитку – етапу другого народження. Органічні особливості попередніх етапів створюють об'єктивні перешкоди для активного розвитку маркетингової орієнтації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9027 В рамках концепции управления организационными изменениями И. Адизеса рассматривается относительная важность и необходимость использования инструментов маркетинга для управления предприятием в зависимости от этапа жизненного цикла, на котором находится компания. Показано, что независимо от экономических условий внедрение маркетингового управления и развитие маркетинговой ориентации возможны только в том случае, когда организация переходит на этап институционального развития – этап второго рождения. Органические особенности предшествующих этапов создают объективные препятствия для развития маркетинговой ориентации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9027 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

7

1

266

1

1

338224

1

7

26

1204353876

2

1634398

145041636

13790260

-1886259545

27561611
Downloads

267

1

1

145041637

13790263

-1886259543

27561612
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
4.6 Робул.doc | 205 kB | Microsoft Word | -1699865762 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.