Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90564
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The role of sustainability reporting for international companies’ reputation: a case of controversial industries |
Other Titles |
Вплив звітності про сталий розвиток на репутацію міжнародних компаній: кейс у суперечливих галузях |
Authors |
Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna
Smolennikov, Denys Olehovych Burnakova, V.Yu. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4946-4028 http://orcid.org/0000-0001-8418-051X |
Keywords |
нефінансова звітність нефинансовая отчетность sustainability reporting сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development тютюнова промисловість табачная промышленность tobacco industry галузь безалкогольних напоїв отрасль безалкогольных напитков soft drinks industry алкогольна промисловість алкогольная промышленность alcohol industry репутація бренду репутация бренда brand reputation |
Type | Article |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90564 |
Publisher | Видавничий дім «Гельветика» |
License | In Copyright |
Citation | Kostyuchenko N., Smolennikov D. & Burnakova V. (2022). The role of sustainability reporting for international companies’ reputation: a case of controversial industries. Economic Scope, (181). P. 84-88. https://doi.org/10.32782/2224-6282/181-14 |
Abstract |
У статті проаналізовано вплив нефінансової звітності на репутацію компаній, що працюють у суперечливих галузях, таких як виробництво тютюнової продукції, алкогольних та солодких безалкогольних напоїв. На відміну від інших галузей, де соціальна відповідальність компаній не викликає сумнівів, в суперечливих галузях виробляються продукти, які шкодять здоров’ю людини та (або) довкіллю. Проаналізовано категорію репутації бренду як одного із найважливіших факторів, що впливає на процес прийняття рішень потенційними клієнтами. Досліджено взаємозв’язок репутації бренду та нефінансової звітності, або звітності зі сталого розвитку. Визначено основні переваги використання нефінансової звітності з точки зору різних зацікавлених сторін. Проведено оцінювання низки компаній, які представляють суперечливі галузі та ведуть нефінансову звітність. Доведено ключові переваги звітності зі сталого розвитку, зокрема, оптимізацію вартості капіталу, розбудову корпоративної культури, забезпечення прозорості компанії для покращення взаємодії зі стейкхолдерами. Для дослідження було обрано три міжнародні компанії, а саме British American Tobacco (тютюнові вироби), Coca Cola (солодкі безалкогольні напої) та Heineken (алкогольні напої). Нефінансові звіти цих компаній були проаналізовані за економічним, екологічним та соціальним аспектам. Незважаючи на різний профіль цих компаній, виявлено, що їх об’єднує багаторічна діяльність в напрямку сталого розвитку. Всі вони мають спеціальний розділ про сталий розвиток на офіційному веб-сайті та суттєвий досвід в розробленні та оприлюдненні інтегрованих звітів. Дослідження довело важливість звітування про сталий розвиток для компаній, що працюють навіть у сферах, що завдають шкоди здоров’ю людей та навколишньому середовищу. Було продемонстровано вплив нефінансової звітності на репутацію, а також привабливість компанії для інвесторів. Виявлено, що компанії суперечливих галузей намагаються своєю соціально відповідальною діяльністю в першу чергу мінімізувати шкоду, яку вони завдають своєю продукцією. Ключовим завданням цих компаній є виведення на ринок якісного продукту, при цьому мінімізуючи негативний вплив не тільки від його виробництва, але і споживання. Це дозволяє забезпечувати та покращувати репутацію бренду навіть у суперечливих галузях В статье проанализировано влияние нефинансовой отчетности на репутацию компаний, работающих в противоречивых отраслях, таких как производство табачной продукции, алкогольных и сладких безалкогольных напитков. В отличие от других отраслей, где социальная ответственность компаний не вызывает сомнений, в противоречивых отраслях производятся продукты, вредящие здоровью человека и (или) окружающей среде. Проанализирована категория репутации бренда как одного из важнейших факторов, влияющая на процесс принятия решений потенциальными клиентами. Исследована взаимосвязь репутации бренда и нефинансовой отчетности или отчетности по устойчивому развитию. Определены основные преимущества использования нефинансовой отчетности с точки зрения разных заинтересованных сторон. Проведены оценки ряда компаний, представляющих противоречивые отрасли и ведущие нефинансовую отчетность. Доказаны ключевые преимущества отчетности по устойчивому развитию, в частности, оптимизация стоимости капитала, развитие корпоративной культуры, обеспечение прозрачности компании для улучшения взаимодействия со стейкхолдерами. Для исследования были выбраны три международных компании, а именно British American Tobacco (табачные изделия), Coca Cola (сладкие безалкогольные напитки) и Heineken (алкогольные напитки). Нефинансовые отчеты этих компаний были проанализированы по экономическим, экологическим и социальным аспектам. Несмотря на разный профиль этих компаний, обнаружено, что их объединяет многолетняя деятельность в направлении устойчивого развития. Все они имеют специальный раздел о устойчивом развитии на официальном веб-сайте и существенный опыт в разработке и обнародовании интегрированных отчетов. Исследование доказало важность отчета о устойчивом развитии для компаний, работающих даже в сферах, причиняющих вред здоровью людей и окружающей среде. Было продемонстрировано влияние нефинансовой отчетности на репутацию и привлекательность компании для инвесторов. Выявлено, что компании противоречивых отраслей пытаются своей социально ответственной деятельностью в первую очередь минимизировать ущерб, который они наносят своей продукцией. Ключевой задачей этих компаний является выведение на рынок качественного продукта, при этом минимизируя негативное влияние не только от производства, но и потребления. Это позволяет обеспечивать и улучшать репутацию бренда даже в противоречивых отраслях. The article analyzes the impact of non-financial reporting on the reputation of companies operating in controversial industries, such as the tobacco industry, the soft drink industry and the alcohol industry. The main advantages of using non-financial reporting from the point of view of all stakeholders were investigated. An assessment was made of companies representing the controversial industries and conducting non-financial reporting. Three international companies were selected for this study, namely Coca Cola, British American Tobacco and Heineken. The non-financial reports of these companies were analyzed for economic, environmental and social aspects. In the course of the work, the importance of reporting on sustainable development for companies operating even in areas that cause harm to human health and the environment was emphasized. The impact of non-financial reporting on reputation as well as the attractiveness of the company to investors was demonstrated. The authors conclude the essence of publishing sustainability reports on a regular basis. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1601896737
Austria
1
Bangladesh
1
Belgium
11537
Brazil
1
Cambodia
1
Canada
1
China
-664217722
Czechia
169128
Egypt
1
Germany
165098
Hong Kong SAR China
1
Hungary
1
India
-664217706
Indonesia
22017186
Ireland
1
Japan
1
Kenya
60721
Lithuania
845748415
Malaysia
1
Mauritius
1
Mexico
1
Mongolia
1
Myanmar (Burma)
1
Netherlands
-664217718
Nigeria
1
Pakistan
1973824713
Philippines
1
Russia
1
Singapore
416882558
South Africa
1973824714
Sweden
-664217712
Taiwan
11008582
Turkey
1
Uganda
1
Ukraine
-1922784575
United Arab Emirates
1
United Kingdom
332197290
United States
1601896736
Unknown Country
-273732653
Vietnam
-664217717
Downloads
Australia
416882551
Austria
1
Canada
-1305289996
China
917344
France
1
Germany
845748423
Hong Kong SAR China
1
India
-664217709
Indonesia
11529
Ireland
11
Italy
917343
Malaysia
1973824718
Mexico
1
Netherlands
-664217710
Nigeria
1
Pakistan
-1305289997
Portugal
1
Singapore
1
Slovakia
1
South Africa
1601896735
Sweden
-664217711
Switzerland
1
Taiwan
1
Ukraine
-1922784574
United Kingdom
-1922784579
United States
1973824713
Unknown Country
1
Vietnam
-1713600842
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kostyuchenko_sustainability_reporting.pdf | 383.31 kB | Adobe PDF | 946587556 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.