Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9064
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування партнерських відносин регіону як суб’єкта маркетингової діяльності |
Authors |
Кузьминчук, Н.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діяльність маркетинговая деятельность |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9064 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кузьминчук, Н.В. Формування партнерських відносин регіону як суб’єкта маркетингової діяльності /Н.В. Кузьминчук //Механізм регулювання економіки.-2008.-№4,Т.2.- с. 83-90. |
Abstract |
Запропоновано концепцію маркетингу партнерських відносин у економічній діяльності регіону та обґрунтовано доцільність її практичного використання. Наведено структуру внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів регіону на основі розгляду основних споживачів товарів (робіт, послуг) регіону та суб'єктів, які задовольняють потреби споживачів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9064 Предложена концепция маркетинга партнерских отношений в экономической деятельности региона и обоснована целесообразность ее практического использования. Приведена структура внутренних и внешних стейкхолдеров региона на основе рассмотрения основных потребителей товаров (работ, услуг) региона и субъектов, которые удовлетворяют нужды потребителей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9064 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

833164166

323

324289

5385925

1

24158

16

108184965

1

8

36652727

18372938

627566087

36652725
Downloads

10771849

324

1

955598

1

108184964

1

1666328330

36652726
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kyzmynchyk.doc | 163 kB | Microsoft Word | 1822893794 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.