Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90729
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління проектами в малому бізнесі |
Authors |
Виноградов, В.Є.
|
ORCID | |
Keywords |
управління проектами малий бізнес методи управління соціальні мережі електронний бізнес project management small business management methods social networks e-business |
Type | Masters thesis |
Speciality | 073 - Менеджмент |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90729 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Виноградов В. Є. Управління проектами в малому бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2022. 45 с. |
Abstract |
У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні і методичні основи вирішення питань, які стосуються управління малим бізнесом у інтернет сфері, а саме мережі Instagram. Досліджено сучасну сферу електронного бізнесу та осоливості управління ним. На основі проведеного дослідження виявлені методи управління таким бізнесом, його сильні та слабкі сторони, шляхи підвищення ефективності управління та фактори впливу. Аналіз ринку та способів управління електронним бізнесом дозволив виявити усі позитивні та негативні сторони цих проєктів. Визначена вагомість подібних проектів та вагомість внеску такого маркетингу в економіку та малі і великі бізнеси у цілому. Розроблені методичні підходи для створення та управління малого бізнесу, проведено аналіз інтернет-бізнесів та ринку. In the qualification work, the theoretical and methodical foundations of solving issues related to small business management in the Internet sphere, namely the Instagram network, are considered. The modern field of e-business and the peculiarities of its management are studied. On the basis of the conducted research, methods of managing such a business, its strengths and weaknesses, ways of improving management efficiency and influencing factors were identified. The analysis of the market and methods of electronic business management made it possible to reveal all the positive and negative sides of these projects. The importance of similar projects and the importance of the contribution of such marketing to the economy and small and large businesses as a whole are determined. Methodical approaches for the creation and management of a small business were developed, an analysis of Internet businesses and the market was carried out. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

3830223

14262917

28525836

324

54199514

201638373
Downloads

1

1

1

54199512

28525833

54199512

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vynohradov_mag_rob.pdf | 883.62 kB | Adobe PDF | 136924861 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.