Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90748
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка стратегії підприємства на прикладі оператора мобільного зв'язку |
Other Titles |
Development of enterprise strategy on the example of a mobile operator |
Authors |
Гончаренко, А.С.
|
ORCID | |
Keywords |
стратегічний менеджмент стратегічний розвиток стратегія підприємство SWOT-аналіз PESTEL-аналіз сталий розвиток конкурентні переваги телекомунікаційна галузь |
Type | Masters thesis |
Speciality | 051 - Економіка |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90748 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гончаренко А. С. Розробка стратегії підприємства на прикладі оператора мобільного зв'язку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. І. М. Сотник. Суми : Сумський державний університет, 2022. 53 с. |
Abstract |
Метою роботи є дослідження діяльності та стратегічної позиції ТОВ “Водафон Ентерпрайз Юкрейн” в умовах конкурентного середовища, розробка стратегії його розвитку на основі результатів досліджень.
Об’єктом дослідження стало ТОВ “Водафон Ентерпрайз Юкрейн” як один із найпопулярніших постачальників послуг стільникового зв’язку в Україні та в усьому світі в цілому.
Предметом дослідження є процес розробки стратегії управління підприємством телекомунікаційної галузі. Методи та прийоми дослідження: факторний аналіз – при визначенні впливу факторів зовнішнього середовища прямого і непрямого впливу на діяльність підприємства; стратегічний аналіз – при визначенні ступеня досягнення цілей; порівняльний аналіз – при визначенні сильних та слабких сторін підприємства; SWOT-аналіз та PESTEL- аналізи – при виявленні проблем у діяльності підприємства та альтернатив їх вирішення.
Наукова новизна роботи полягає у формуванні підходів до підвищення якості стратегічного управління компанії, які на відміну від інших базуються на формуванні адекватної реакції компанії на нові виклики, спричинені війною, на основі діагностики зовнішнього та внутрішнього середовища фірми в умовах військового часу.
Практична значущість роботи полягає у тому, що результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема ТОВ “Водафон Ентерпрайз Юкрейн” для зміцнення стратегії свого розвитку.
У першому розділі «Теоретичні засади стратегічного менеджменту» розглянуто основи розробки стратегії розвитку підприємства. Розкрито основні методи застосування стратегічного управління на підприємствах в умовах українського ринку.
У другому розділі «Аналіз стратегічного управління та оцінки стратегічного стану ТОВ “Водафон Ентерпрайз Юкрейн”» проведено діагностику зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства на основі SWOT та PESTEL- аналізів. Розглянуто основні моменти стратегічного управління на підприємстві, значну увагу приділено питанню стратегії у сфері сталого розвитку.
У третьому розділі «Аналіз конкурентних переваг та формування шляхів розвитку стратегічного управління компанії ТОВ “Водафон Ентерпрайз Юкрейн”» надано оцінку конкурентних переваг підприємства, галузі та країни в стратегічному управлінні підприємством. Проведено аналіз основних викликів, які постають перед підприємством. Розроблено шляхи підвищення якості стратегічного управління компанії ТОВ “Водафон Ентерпрайз Юкрейн”. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

1

1735530417

1

1

-306353649

69150727

193598397

-1201225068

-1104536901

1128058
Downloads

1

1735530415

1

-1604429682

-704034753

818955251

1792845198

-704034750

1143

1128054

1

1

-306353653

-704034749

27118337

1

1

-306353651

-1402827369

-306353650

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Honcharenko_mag_rob.pdf | 787.08 kB | Adobe PDF | -1662843852 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.