Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90793
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності бізнесу |
Other Titles |
Formation and implementation of a strategy for increasing competitiveness of business |
Authors |
Загорулько, А.А.
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес конкурентоспроможність ризик розвиток стратегія розвитку |
Type | Masters thesis |
Speciality | 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90793 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Загорулько А. А. Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. В. Чорток. Суми : Сумський державний університет, 2022. 42 с. |
Abstract |
Висока конкурентоздатність є запорукою високого і стабільного заробітку. Висока конкурентоспроможність – це основна умова розвитку і життєдіяльності підприємства.
Предметом дослідження є економічні відносини, що виникають у процесі розвитку суб’єкта господарювання для забезпечення конкурентоспроможності на ринку.
Теоретичною основою та інформаційною базою дослідження послужили наукові праці вітчизняних та зарубіжних економістів, законодавчі та нормативні акти органів нашої держави України.
Логіка, мета та завдання дослідження визначили структуру роботи, яка включає: вступ, три розділи, висновок, список літератури.
Метою даної кваліфікаційної роботи є аналіз практичних підходів діяльності суб’єктів господарювання та обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності.
Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення таких завдань:
- визначити та охарактеризувати чинники конкурентоспроможності продукції підприємства;
- розкрити методи та критерії оцінки конкурентоспроможності продукції;
- проаналізувати кадровий потенціал підприємства;
- оцінити конкурентоспроможність продукції студії;
- ідентифікувати проблеми конкурентоспроможності продукція
- підвищити рівень кадрового потенціалу
- запропонувати шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

1

32622

24

65214

160

311464

477
Downloads

1

2797

12479

212962

1

1

94

311465

1

311466

12480
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zahorulko_mag_rob.pdf | 940.34 kB | Adobe PDF | 863747 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.