Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9081
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль маркетингу та його інформаційної складової у вирішенні проблем асиметричності розвитку ринку праці |
Authors |
Черчик, Л.М.
Мисковець, О.В. |
ORCID | |
Keywords | |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9081 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Черчик, Л.М. Роль маркетингу та його інформаційної складової у вирішенні проблем асиметричності розвитку ринку праці /Л.М. Черчик, О.В. Мисковець //Механізм регулювання економіки.-2008.-№4,Т.2.- с. 221-225. |
Abstract |
У статті розглянуто напрями формування сучасної теорії маркетингу, визначено роль маркетингу та його інформаційної складової у вирішенні проблем асиметричності розвитку ринку праці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9081 В статье рассмотрены направления формирования современной теории маркетинга, определено роль маркетинга и его информационной составляющей в решении проблем асимметричности развития рынка труда. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9081 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

9

2

52608

1

1

1

1

1

11

693804

2

5

399345

204934

5439946

53
Downloads

1

333

36828

693803

1

5439947

6790726
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chernych.doc | 62 kB | Microsoft Word | 12961639 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.