Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90872
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування стратегії розвитку суб’єкта підприємницької діяльності в сучасних умовах |
Other Titles |
Formation of the development strategy of a subject of entrepreneurial activity in modern conditions |
Authors |
Дугін, М.В.
|
ORCID | |
Keywords |
розвиток зростання інновації економічний розвиток планування стратегія розвитку SWOT-аналіз стратегічне управління |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90872 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Дугін М. В. Формування стратегії розвитку суб’єкта підприємницької діяльності в сучасних умовах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. В. Чорток. Суми : Сумський державний університет, 2022. 50 с. |
Abstract |
Предметом дослідження є основні засади та формування стратегії розвитку компанії «Світ Матраців» в сучасних умовах.
Теоретичною основою та інформаційною базою дослідження послужили наукові праці вітчизняних та зарубіжних економістів, практичних працівників; розробки економічних органів нашої держави; законодавчі та нормативні акти; проекти законодавчих документів України; матеріали статистичних органів, а також матеріали надані компанією «Світ Матраців» та розміщені на її сайті.
Логіка, мета та завдання дослідження визначили структуру роботи, яка включає: вступ, три розділи, висновок, список літератури.
У першому розділі розглянуто сутність стратегії і зміст стратегічного розвитку підприємства та принципи управління підприємством. Визначили, що ключовими завданнями, які вирішуються за допомогою стратегічного управління є: вибір комерційної діяльності, опрацювання та впровадження стратегії, контроль за процесом реалізації стратегії, вивчення результатів, внесення корективів.
Стратегічне управління – це постановка цілей, планування роки розвитку, визначення стилю діяльності підприємства.
Контроль над виконанням стратегії – це безперервне спостереження процесом її реалізації. Контроль покликаний заздалегідь визначати майбутні небезпеки, виявляти відхилення від прийнятої стратегії та помилки.
У другому розділі досліджено діяльність компанії «Світ Матраців». Варто зазначити, що компанії для того щоб отримати якісні стратегічні можливості, необхідно чітко усвідомити значну роль реклами, особистих продажів, стимулювання збуту в системі комунікаційної політики. Так само певні та чітко сформульовані цілі дозволять пропорційно співвіднести витрати на комунікаційні заходи та отримати бажані результати, які необхідно регулярно аналізувати розрахунковим шляхом.
У третьому розділі надано рекомендовані шляхи розвитку компанії «Світ Матраців». В першу чершу – через маркетингову стратегію. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
China
1
France
20082774
Germany
705824
Indonesia
20082780
Ireland
1
Japan
1
Slovakia
5838768
Ukraine
1859730
United Kingdom
223
United States
20082779
Unknown Country
685
Downloads
Austria
1
Belgium
1
China
1
Czechia
1
France
257742
Germany
1859730
Ireland
70
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
31760
Singapore
1
Slovakia
5838769
South Africa
1
Ukraine
20082778
United States
20082777
Unknown Country
102
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Duhin_mag_rob.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | 48153737 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.