Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90872
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування стратегії розвитку суб’єкта підприємницької діяльності в сучасних умовах
Other Titles Formation of the development strategy of a subject of entrepreneurial activity in modern conditions
Authors Дугін, М.В.
ORCID
Keywords розвиток
зростання
інновації економічний розвиток
планування
стратегія розвитку
SWOT-аналіз
стратегічне управління
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90872
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Дугін М. В. Формування стратегії розвитку суб’єкта підприємницької діяльності в сучасних умовах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. В. Чорток. Суми : Сумський державний університет, 2022. 50 с.
Abstract Предметом дослідження є основні засади та формування стратегії розвитку компанії «Світ Матраців» в сучасних умовах. Теоретичною основою та інформаційною базою дослідження послужили наукові праці вітчизняних та зарубіжних економістів, практичних працівників; розробки економічних органів нашої держави; законодавчі та нормативні акти; проекти законодавчих документів України; матеріали статистичних органів, а також матеріали надані компанією «Світ Матраців» та розміщені на її сайті. Логіка, мета та завдання дослідження визначили структуру роботи, яка включає: вступ, три розділи, висновок, список літератури. У першому розділі розглянуто сутність стратегії і зміст стратегічного розвитку підприємства та принципи управління підприємством. Визначили, що ключовими завданнями, які вирішуються за допомогою стратегічного управління є: вибір комерційної діяльності, опрацювання та впровадження стратегії, контроль за процесом реалізації стратегії, вивчення результатів, внесення корективів. Стратегічне управління – це постановка цілей, планування роки розвитку, визначення стилю діяльності підприємства. Контроль над виконанням стратегії – це безперервне спостереження процесом її реалізації. Контроль покликаний заздалегідь визначати майбутні небезпеки, виявляти відхилення від прийнятої стратегії та помилки. У другому розділі досліджено діяльність компанії «Світ Матраців». Варто зазначити, що компанії для того щоб отримати якісні стратегічні можливості, необхідно чітко усвідомити значну роль реклами, особистих продажів, стимулювання збуту в системі комунікаційної політики. Так само певні та чітко сформульовані цілі дозволять пропорційно співвіднести витрати на комунікаційні заходи та отримати бажані результати, які необхідно регулярно аналізувати розрахунковим шляхом. У третьому розділі надано рекомендовані шляхи розвитку компанії «Світ Матраців». В першу чершу – через маркетингову стратегію.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
1
France France
20082774
Germany Germany
705824
Indonesia Indonesia
20082780
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Slovakia Slovakia
5838768
Ukraine Ukraine
1859730
United Kingdom United Kingdom
223
United States United States
20082779
Unknown Country Unknown Country
685

Downloads

Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
257742
Germany Germany
1859730
Ireland Ireland
70
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
31760
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
5838769
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
20082778
United States United States
20082777
Unknown Country Unknown Country
102

Files

File Size Format Downloads
Duhin_mag_rob.pdf 1.16 MB Adobe PDF 48153737

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.