Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90875
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу |
Other Titles |
Development of customer-oriented marketing strategy |
Authors |
Редька, В.В.
Пономаренко, І.О. |
ORCID | |
Keywords |
клієнтоорієнтована стратегія цінність позиціонування довічна вартість клієнта сегментування концепції маркетингу client-oriented strategy value positioning the long-term value of the client segmentation marketing concepts |
Type | Article |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90875 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Редька В. В., Пономаренко І. О. Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу / наук. кер. О. Ю. Чигрин // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2022. № 4. С. 224−231. DOI: 10.21272/1817-9215.2022.4-23 |
Abstract |
Маркетингова стратегія є невід’ємною складовою успішної бізнес-діяльності сучасного підприємства
будь-якої галузі економічної діяльності. В роботі наведені результати дослідження необхідності
клієнтоорієнтовної маркетингової стратегії для бізнесу. Метою роботи є дослідження важливих етапів
створення клієнтоорієнтовної маркетингової стратегії для підприємства. Виявлено основні етапи
сегментування ринку, його ключові характеристики. Розглянуті можливості забезпечення клієнтам
найкращого обслуговування, диференціювання та позиціонування підприємства на ринку. Автори доводять,
що маркетингова програма повинна складатися з наступних етапів: створення продукту, формування ціни
на нього, прийняття рішень про особливості виробництва товару (забезпечення доступності для
потенційних клієнтів), переконання клієнтів у перевагах цього товару. Автори підкреслюють, що кожен
бренд має просувати унікальну пропозицію, яка буде надавати відмінні характеристики від схожого або
однотипного товару конкурента. Ключем для формування довготривалих стосунків з клієнтами є
створення підвищеної споживчої цінності та задоволення потреб клієнтів, задоволеність клієнтів
обумовлює повторні покупки. При цьому, в більшості випадків, цінність може бути відчутною, а не
реальною. Автори виділяють головні принципи сегментування, які будуть забезпечувати підвищення його
ефективність, зокрема, вимірність, суттєвість відмінність, придатність, спеціалізація. В роботі
систематизовано стратегії позиціювання та концепції управління маркетингом на підприємстві. В
статті зазначається, що важливою категорією є «довічна вартість клієнта», як вартість усіх покупок,
він міг здійснити протягом значного відрізку свого життя. Авторами підкреслено, що головною принципом
клієнтоорієнтовної стратегії є ставлення потреб, бажань та вимог клієнта на перше місце, пропозиція
товарів та послуг, які повністю виправдають очікування клієнта. Робота може бути корисною
дослідникам, що вивчають питання розроблення клієнтоорієнтованої стратегії та підвищення
ефективності їх формування. Marketing strategy is an integral component of the successful business activity of a modern enterprise in any field of economic activity. The work presents the results of research into the need for a client-oriented marketing strategy for business. The purpose of the work is to study the important stages of creating a client-oriented marketing strategy for an enterprise. The main stages of market segmentation and its key characteristics have been identified. Considered opportunities to provide customers with the best service, differentiation, and positioning of the enterprise on the market. The authors prove that a marketing program should consist of the following stages: creating a product, forming its price, making decisions about the features of product production (ensuring availability for potential customers), and convincing customers of the advantages of this product. The authors emphasize that each brand should promote a unique offer that will provide different characteristics from similar or identical products of the competitor. The key to building long-term relationships with customers is creating increased consumer value and satisfying customer needs, customer satisfaction leads to repeat purchases. At the same time, in most cases, the value can be tangible, but not really. The authors highlight the main principles of segmentation, which will ensure an increase in its effectiveness, in particular, measurability, materiality, difference, suitability, specialization. Positioning strategies and concepts of marketing management at the enterprise are systematized in the work. The article notes that an important category is "customer lifetime value", as the value of all purchases he could make during a significant period of his life. The authors have emphasized that the main principle of a client-oriented strategy is to put the client's needs, wishes, and requirements first, and to offer goods and services that fully meet the client's expectations. |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views
Australia
1
China
1
Germany
1
Greece
1
Indonesia
1
Netherlands
1
Poland
125430
Singapore
1
Ukraine
1011885
United Kingdom
375
United States
433361
Unknown Country
19351
Downloads
China
110
Czechia
1
Finland
41
Germany
1
Greece
1
Indonesia
1
Italy
1
Poland
1
Romania
1
Ukraine
1011886
United Kingdom
1
United States
433362
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Redka_marketing_concepts.pdf | 376.54 kB | Adobe PDF | 1445407 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.