Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9091
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Статус лакунарних конструювань: комунікативно-когнітивні аспекти |
Authors |
Анохіна, Т.О.
|
ORCID | |
Keywords |
лакуна невербальні засоби семантичний дизайн лакуна невербальные средства семантический дизайн lacuna nonverbal means semantic design |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9091 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Анохіна, Т.О. Статус лакунарних конструювань: комунікативно-когнітивні аспекти [Текст] / Т.О. Анохіна // Філологічні трактати. - 2010. - Т.2, №2. - С. 133-139. |
Abstract |
У статті аналізується феномен лакун, їх таксономія та комунікативно- когнітивні аспекти.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9091 В статье исследуется феномен лакун, их таксономия, коммуникативно-когнитивные аспекты. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9091 The article in question deals with lacuna constructions, their status and communicative cognitive nature. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9091 |
Appears in Collections: |
Філологічні трактати |
Views
Belgium
1
China
1
France
31052
Germany
84386328
Greece
1
Iran
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
31048
Russia
31046
Singapore
915369186
Turkey
3
Ukraine
432397804
United Kingdom
167460728
United States
-1347493106
Unknown Country
432397803
Downloads
China
54792450
Czechia
12994280
Germany
5216346
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
915369187
Ukraine
1284196548
United Kingdom
1
United States
915369185
Unknown Country
12994277
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Anokhina.pdf | 70.84 kB | Adobe PDF | -1094035020 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.