Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90912
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення надання адміністративних послуг на основі впровадження інноваційних технологій (на прикладі регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області) |
Authors |
Бірюков, В.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
головний сервісний центр МВС главный сервичный центр МВД the main service center of the ministry of internal affairs публічно-сервісна діяльність публично-сервисная деятельность public service activity адміністративна послуга административная услуга administrative service |
Type | Masters thesis |
Speciality | 074 - Публічне управління та адміністрування |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90912 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бірюков В.Ю. Удосконалення надання адміністративних послуг на основі впровадження інноваційних технологій (на прикладі регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. Ю. А. Опанасюк. Суми : Сумський державний університет, 2022. 56 с. |
Abstract |
В роботі досліджено особливості надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС України. Виділені особливості та зарубіжний досвід надання таких послуг. Виділено інноваційні особливості надання таких послуг через інформатизацію та запровадження єдиного порталу «Дія». Запропоновані заходи підвищення якості адміністративних послуг на основі використання інноваційних методів, таких як діджиталізація та «тайний клієнт». The work examines the peculiarities of the provision of administrative services by service centers of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Features and foreign experience of providing such services are highlighted. The innovative features of the provision of such services through informatization and the introduction of a single portal "Action" are highlighted. Proposed measures to improve the quality of administrative services based on the use of innovative methods, such as digitalization and the "secret client". |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

77611

5939

1

52153

226

19287

310443
Downloads

1

52153

1

1

1

77614

1

52154

1

1

1196

1200

1

77615

52152

11874

52153

11878

77613

52156

52155

155225
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Biriukov_mag_rob.pdf | 1.69 MB | Adobe PDF | 727146 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.