Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90918
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Досвід та перспективи використання платформи Labster на практичних заняттях у студентів-медиків
Authors Harbuzova, Viktoriia Yuriivna  
Obukhova, Olha Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-7183-6997
http://orcid.org/0000-0002-2104-8412
Keywords платформа Labster
Labster platform
навчання
обучение
education
студенти-медики
студенты-медики
medical students
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90918
Publisher Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”
License Copyright not evaluated
Citation Гарбузова В. Ю., Обухова О. А. Досвід та перспективи використання платформи Labster на практичних заняттях у студентів-медиків // The 11th International scientific and practical conference “Modern research in world science” (January 29-31, 2023) SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2023. P. 611-613.
Abstract Досвід використання платформи Labster студентами Навчально-наукового медичного інституту Сумського державного університету на дисциплінах фундаментального профілю.
Опыт использования платформы Labster студентами Учебно-научного медицинского института Сумского государственного университета по дисциплинам фундаментального профиля.
Experience of using the Labster platform by students of the Educational and Scientific Medical Institute of Sumy State University in disciplines of a fundamental profile.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
95
India India
90
Ireland Ireland
8769
Ukraine Ukraine
54451
United Kingdom United Kingdom
276
United States United States
251919
Unknown Country Unknown Country
2140

Downloads

France France
1
Philippines Philippines
26
Ukraine Ukraine
54452
United States United States
251918
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Harbuzova_Theses.pdf 5.43 MB Adobe PDF 306398

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.