Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90950
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Просування бренда підприємства сегменту HoReCa у соціальних мережах |
Authors |
Федосова, Б.Д.
|
ORCID | |
Keywords |
бренд brand середній чек average check просування promotion кількість чеків number of checks соціальні мережі social media таргетинг targeting постинг posting результативність performance |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90950 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Федосова Б. Д. Просування бренда підприємства сегменту HoReCa у соціальних мережах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2022. 56 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи обумовлює те, що запорукою успішності бізнесу є заздалегідь добре продумана рекламна стратегія, а також результативність зусиль щодо комерціалізації проекту, його просування.
Метою кваліфікаційної роботи є створення шаблону для ефективної маркетингової стратегії для такого сегменту бізнесу, як HoReCa, а конкретніше – контент-план для кав’ярень.
Завдання роботи: Провести глибокий аналіз компанії «BLACK Coffee» та зрозуміти основні положення кавової культури; Ідентифікувати ринкову поведінку «BLACK Coffee» за допомогою традиційного виду аналізу; Проаналізувати стратегію позиціонування бренду «BLACK Coffee». Зрозуміти цінності та ідеологію, які несе у собі бренд і чому; Здійснити аналіз зовнішнього середовища, що зумовлено станом ринкового попиту сучасності. На основі такої інформації, виділити основні можливі труднощі, з якими може зіштовхнутися маркетолог у процесі планування стратегії просування бренду кав’ярні; Зрозуміти хто є цільовою аудиторією, визначити портрет потенційного покупця для двох різних форматів кав’ярень; Проаналізувати фінансово-господарську діяльність підприємства на основі данних про кількість та середню вартість чеків за останні три роки; З’ясувати конкурентні переваги та унікальну торгову пропозицію «BLACK Coffee».
Об’єктом стала маркетингова діяльність сучасного малого бізнесу, а саме кав’ярні «BLACK Coffee». Методи дослідження – системний – для з`ясування сутності та класифікації заходів у маркетинговій стратегії; компаративний аналіз – для ідентифікації місця компанії на локальному ринку; порівняльний аналіз – для дослідження діяльності «BLACK Coffee» відносно її конкурентів та для знаходження відмінностей між різними форматами кав’ярень.
Наукова новизна дослідження: дослідивши доступну літературу та статті з описуваної теми, можемо зробити висновок, що ще не було оприлюднено подібної роботи, де можна знайти чітку стратегію з просування саме кав’ярень у соціальних мережах. Це правда, що вже існує багато методик і правил, які, нібито, несуть у собі секрет успішного просування бренду в соціальних мережах, але до нині, не було дослідження, котре вузькоспрямовано розглядає просування саме описуваного напрямку.
Практична значущість дослідження полягає у тому, що величезну частину малих та середніх оффлайн бізнесів України займають кав’ярні. Розуміючи, що завдання і обов’язки маркетолога у обраному сегменті, скоріш за все, будуть схожі між собою незалежно від проекту, можемо створити дійсно якісні інструменти. Шаблони контент-плану; технічного завдання для копірайтера, фотографа чи іншого співробітника штату маркетингу (за наявності такого); заготовлені візуальні складові для дизайну профілю, який зможе «продати себе сам» - допоможуть оптимізувати час та зусилля, які витрачає спеціаліст кожного разу, коли починає новий проект. Досить важко подібні речі створити з чистого листа. Маючи шаблон, зможемо пришвидшити процес, а, отже, скоріше отримати бажаний результат.
У першому розділі розглянуто теоретичні засади просування брендів підприємства у соціальних мережах, описано поняття бренду, методи технології та різновиди діяльності.
У другому розділі досліджено політику просування бренду обраного закладу, проаналізовано показники діяльності та інструменти просування та результативність.
У третьому розділі виконано практичну реалізацію стратегії успішного просування в обраній ніші на основі аналізу конкурентів та з допомогою удосконалення маркетингових заходів. Прораховано бюджет. The relevance of the topic determines that the key to business success is a well-thought-out advertising strategy, as well as the effectiveness of efforts to commercialize the project, its promotion. The aim of the research is the creation of a template for an effective marketing strategy for such a business segment as HoReCa, and more specifically, a content plan for coffee shops. Objectives of research are: Conduct an in-depth analysis of the "BLACK Coffee" company and understand the basic principles of coffee culture; To identify the market behaviour of "BLACK Coffee" using a traditional type of analysis; Analyze the positioning strategy of the "BLACK Coffee" brand. Understand the values and ideology that the brand carries and why; To carry out an analysis of the external environment, which is determined by the state of modern market demand. On the basis of such information, highlight the main possible difficulties that a marketer may face in the process of planning a coffee shop brand promotion strategy; To understand who is the target audience, to define a portrait of a potential buyer for two different formats of coffee shops; Analyze the financial and economic activity of the enterprise based on data on the number and average value of checks for the past three years; Find out the competitive advantages and unique selling proposition of "BLACK Coffee". The object of research is the marketing activity of a modern small business, namely the coffee shop "BLACK Coffee". The scientific novelty of research: after examining the available literature and articles on the described topic, we can conclude that no similar work has yet been published, where you can find a clear strategy for the promotion of coffee shops in social networks. It is true that there are already many methods and rules that supposedly hold the secret to successful brand promotion in social networks, but until now, there has been no research that narrowly examines the promotion of the described direction. The practical significance of the research lies in the fact that a huge part of small and medium-sized offline businesses in Ukraine is occupied by coffee shops. Understanding that the tasks and responsibilities of a marketer in the chosen segment will most likely be similar regardless of the project, we can create really high-quality tools. Content plan templates; a technical assignment for a copywriter, photographer or other employees of the marketing staff (if available); prepared visual components for the design of a profile that will be able to "sell itself" - will help to optimize the time and effort that a specialist spends every time he starts a new project. It is quite difficult to create such things from scratch. With a template, we can speed up the process and, therefore, get the desired result sooner. The first section examines the theoretical principles of the promotion of enterprise brands in social networks are considered, the concept of a brand, methods of technology and types of activity are described. The second section explores the brand promotion policy of the selected institution investigated, performance indicators and promotion tools and effectiveness were analyzed. In the third section, the practical implementation of the strategy of a successful promotion in the chosen niche was carried out based on the analysis of competitors and with the help of improving marketing measures. The budget has been calculated. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Algeria
1
Argentina
1
France
1
Germany
2358
Poland
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
165075
United Kingdom
305
United States
165072
Unknown Country
1
Downloads
Bulgaria
1
Czechia
1
Denmark
1
Finland
1
France
165072
Germany
165071
Lithuania
1
Poland
8720
Romania
1
Russia
1
Slovakia
123
Spain
1
Ukraine
332818
United Kingdom
1
United States
165077
Unknown Country
124
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fedocova_mag_pob.pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | 837014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.