Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90968
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Позиціонування продукту на ринку автомобілів |
Authors |
Гузман, Р.І.
|
ORCID | |
Keywords |
компанія з продажу автомобілів car sales company, car market ринок автомобілів assortment policy асортиментна політика assortment policy маркетингова товарна політика marketing product policy маркетингові комунікації marketing communications |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90968 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гузман Р. І. Позиціонування продукту на ринку автомобілів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2022. 39 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи у тому, що в аналізованого суб’єкта господарювання існує потреба в підвищенні зацікавленості цільової аудиторії до купівлі автомобілів.
Метою кваліфікаційної роботи є вдосконалення процесу позиціонування продукту на ринку автомобілів.
Завдання роботи: дослідити теоретичні питання позиціонування продукту на ринку України, аналіз компанії конкурентів і рекомендація для покращення і масштабування компанії; проаналізувати особливості діяльності компанії Grand Car на ринку автомобілів України; порівняти функціонування компанії з конкурентами; дослідити світовий ринок автомобілів; здійснити поглиблений аналіз комунікаційної політики визначених компаній та підходи до позиціонування. Об’єктом дослідження є українська компанія Grand Car, що займається підбором та продажем автомобілів.
Наукова новизна дослідження полягає у розкритті змісту нової концепції позиціонування продукту на ринку автомобілів, виявленні слабких сторін існуючих маркетингових комплексів просування та формуванні абсолютно нових підходів щодо просування компаній з продажу автомобілів на вітчизняному ринку.
Практична значущість роботи полягає в наборі авторських рекомендацій щодо вдосконалення діяльності компанії з продажу автомобілів у реаліях функціонування ринку України.
У першому розділі розглянуто теоретичні основи міжнародного маркетингу, який застосовується на ринку автомобілів з визначенням поняття позиціонування продукту.
У другому розділі здійснено аналіз світового ринку автомобілів.
У третьому розділі надані рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії позиціонування компанії. The relevance of the topic of the work is that the analyzed business entity needs to increase the interest of the target audience in buying cars. The purpose of the qualification work is to improve the product positioning process on the car market. Tasks: to investigate theoretical issues of product positioning on the Ukrainian market, analysis of competitors' companies and recommendations for improvement and scaling of the company; to analyze the peculiarities of the Grand Car company's activity on the Ukrainian car market; compare the functioning of the company with competitors; explore the world car market; carry out an in-depth analysis of the communication policy of the specified companies and approaches to positioning. The object of the study is the Ukrainian company Grand Car, which is engaged in the selection and sale of cars. The scientific novelty of the study consists in revealing the content of the new concept of product positioning in the car market, identifying the weaknesses of existing marketing promotion complexes and forming completely new approaches to the promotion of companies selling cars in the domestic market. The practical significance of the work consists in a set of author's recommendations for improving the activities of the car sales company in the realities of the functioning of the Ukrainian market. The first chapter examines the theoretical foundations of international marketing, which is used in the car market, with the definition of the concept of product positioning. In the second chapter, the analysis of the world car market is carried out. The third chapter provides recommendations on improving the marketing strategy of the company's positioning. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Belgium
1
Germany
1
Indonesia
1
Ukraine
102974
United Kingdom
155
United States
64511
Unknown Country
102975
Downloads
Belgium
1
France
26049
Germany
64512
Hungary
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
102974
United Kingdom
1
United States
270618
Unknown Country
102976
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huzman_mag_rob.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | 567137 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.