Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90972
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення маркетингової конкурентної стратегії для кафе здорової їжі |
Authors |
Моісеєнко, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
конкурентна позиція competitive position маркетингова стратегія marketing strategy підприємство enterprise ресторанна діяльність restaurant activity стратегія розвитку бізнесу business development strategy управління management |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90972 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Моісеєнко Д. В. Розроблення маркетингової конкурентної стратегії для кафе здорової їжі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2023. 73 с. |
Abstract |
Актуальність роботи зумовлена тим, що в розвинених країнах бізнес
приносить великі доходи державним бюджетам країн. Розквіт економік таких
країн завдячують саме появі і розвитку бізнесу різного розміру. Розробка
стратегії розвитку організації дозволяє поглянути на організацію як на єдине
ціле. Від того, наскільки вона правильно розроблена, залежить успіх всіх
інших дій зі стратегічного планування та його реалізації в компанії.
Метою кваліфікаційної роботи є на основі теоретико - прикладних
результатів дослідження процесу розробки маркетингової конкурентної
стратегії організації обґрунтувати напрями з підвищення її ефективності.
Завдання роботи: висвітлити сутність категорій «стратегія»; провести
аналіз змісту управління розробкою стратегії в організації; охарактеризувати
основні етапи, завдання та результати; визначити особливості стратегічного
управління у сфері ресторанного бізнесу; дослідити загальну характеристику
закладу «YARO Healthy Point Lypky» та аналіз стану його внутрішніх
складових; провести аналіз зовнішнього середовища; провести діагностику
стратегічної позиції та розробку стратегії; сформувати методичні рекомендації
рейтингового оцінювання кафе; визначити маркетингові рекомендації щодо
зміцнення та покращення конкурентної позиції в «YARO Healthy Point Lypky»;
дати економічне обґрунтування запропонованих рекомендацій.
Об’єктом дослідження є стратегічне управління маркетинговою
діяльністю організації.
Предметом дослідження є процес розробки маркетингової конкурентної
стратегії організації.
Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи
економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз.
6
Практична значущість дослідження полягає у формуванні
рекомендацій щодо впровадження маркетингової конкурентної стратегії в
кафе «YARO Healthy Point Lypky».
У першому розділі розглянуто теоретико-методичні засади процесу
розроблення маркетингової стратегії організації, висвітлено сутність категорій
«стратегія», проаналізовано зміст управління розроблення стратегії в
організації, основні етапи, завдання та результати, проаналізовані особливості
стратегічного управління у сфері ресторанного бізнесу.
У другому розділі досліджено процес розроблення маркетингової
конкурентної стратегії «Yaro Healthy Point Lypky», досліджено загальну
характеристику «YARO Healthy Point Lypky» та аналіз стану його внутрішніх
складових, проаналізовано зовнішнє середовище, розглянуто діагностику
маркетингової конкурентної стратегічної позиції та розробка стратегії «YARO
Healthy Point Lypky».
У третьому розділі виконано обґрунтування напрямків покращення
маркетингової конкурентної стратегії в кафе «Yaro Healthy Point Lypky»,
проаналізовано методичні рекомендації рейтингового оцінювання кафе і
запропоновано маркетингові рекомендації щодо зміцнення та покращення
конкурентної позиції в «YARO Healthy Point Lypky». The relevance of the work is determined by the fact that in developed countries business brings large revenues to the state budgets of the countries. The prosperity of the economies of such countries is due to the emergence and development of businesses of various sizes. Development of an organization's development strategy allows you to look at the organization as a whole. The success of all other actions related to strategic planning and its implementation in the company depends on how well it is developed. The purpose of the qualification work is based on the theoretical and applied research results of the process of developing the marketing competitive strategy of the organization to justify directions for increasing its efficiency. The task of the work: highlight the essence of the "strategy" categories; conduct an analysis of the management content of strategy development in the organization; describe the main stages, tasks and results; determine the features of strategic management in the field of restaurant business; to investigate the general characteristics of the institution «YARO Healthy Point Lypky» and the analysis of the state of its internal components; conduct an analysis of the external environment; carry out diagnostics of the strategic position and strategy development; to form methodical recommendations for cafe rating evaluation; determine marketing recommendations for strengthening and improving the competitive position in «YARO Healthy Point Lypky»; give an economic rationale for the proposed recommendations. The object of the study is the strategic management of the organization's marketing activities. The subject of the research is the process of developing a marketing competitive strategy of the organization. Research methods – analysis and synthesis, statistical analysis, methods of economic and mathematical modeling, structural and comparative analysis. 8 The practical significance of the study lies in the formation of recommendations for the implementation of a competitive marketing strategy in the «YARO Healthy Point Lypky» cafe. In the first chapter, the theoretical and methodological principles of the process of developing the organization's marketing strategy are considered, the essence of the "strategy" categories is highlighted, the management content of strategy development in the organization, the main stages, tasks and results, and the peculiarities of strategic management in the field of restaurant business are analyzed. In the second chapter, the process of developing the marketing competitive strategy of «YARO Healthy Point Lypky» was investigated, the general characteristics of «YARO Healthy Point Lypky» and the analysis of the state of its internal components were studied, the external environment was analyzed, the diagnosis of the marketing competitive strategic position and the development of the «YARO Healthy Point Lypky» strategy were considered ". In the third section, the justification of directions for improving the marketing competitive strategy in the cafe «YARO Healthy Point Lypky» was performed, the methodological recommendations of the rating evaluation of the cafe were analyzed and marketing recommendations were offered to strengthen and improve the competitive position in «YARO Healthy Point Lypky» with an economic justification of the effectiveness of the recommendations. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Armenia
428
Belgium
1
China
1
Estonia
1
Germany
224285
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
1
Ukraine
204885331
United Kingdom
85701
United States
331872266
Unknown Country
537292307
Downloads
Belgium
1
Canada
1
Cyprus
1
Czechia
10670030
Denmark
1
Egypt
1
Estonia
1099
Finland
1136
France
77898399
Germany
204885328
Greece
1
Iraq
1
Ireland
331872261
Kazakhstan
1
Lithuania
331872264
Luxembourg
1
Netherlands
331872267
Poland
204885330
Portugal
1
Romania
1
Russia
48019116
Slovakia
204885329
Spain
126452227
Turkey
77898399
Ukraine
1074360327
United Kingdom
1074360328
United States
537292308
Unknown Country
3200188
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Moiseienko_mag_rob.pdf | 866.97 kB | Adobe PDF | 345459051 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.