Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90993
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування та реалізація маркетингової стратегії онлайн бізнесу |
Authors |
Калюжна, Я.М.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова стратегія marketing strategy інтернет-стратегія internet strategy онлайн-бізнес online business інтернет-маркетинг internet marketing ar-технології ar technologies |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90993 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Калюжна Я. М. Формування та реалізація маркетингової стратегії онлайн бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2022. 71 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового та практичного обґрунтування формування та використання сучасних інтернет-технологій у сфері маркетингу та необхідність використання інструменту діджитал-маркетингу.
Метою кваліфікаційної роботи визначення особливостей формування маркетингових стратегій для онлайн-бізнесу в сучасних умовах.
Завдання роботи: розглянути структуру маркетингових стратегій, інструментів та методів реалізації маркетингових стратегій,основних напрямів їх реалізації;
здійснити аналіз стану ринку електронної комерції; виділити сучасні тенденції на ринку маркетингових досліджень на прикладі основних лідерів ринку, встановлення найбільш ймовірних причини їх виникнення; здійснити прогноз тенденцій розвитку онлайн-ринку, надати рекомендації щодо подальшого застосування маркетингових інструментів і стратегій для онлайн-бізнесу.
Об’єктом дослідження діяльність лідерів світового онлайн-ринку зі збуту споживчих послуг і товарів.
Предметом дослідження є процес розроблення маркетингової стратегії як невід'ємної частини загальної економічної стратегії для онлайн бізнесу.
підприємства.
Методи дослідження – метод дедукції, спостереження та співставлення, історичний метод, систематизація та структуризація результатів, виділення пануючих трендів з подальшим аналізом та узагальненням.
Наукова новизна дослідження: роботи полягає у тому, що вирішено наукове завдання щодо визначення теоретико-методичних підходів формування сучасних інтернет-технологій у сфері маркетингу та використання сучасного інструменту діджитал-маркетингу для компаній, що працюють в Інтернеті.
Практична значущість дослідження полягає в отримані актуального стану Інтернет-ринку, дослідженні механізму використання сучасного інструменту діджитал-маркетингу та його ймовірну роль для компаній, що працюють в Інтернеті.
У першому розділі розглянуто сутність інтернет стратегій, окреслено підходи до їх визначення, наведено класифікацію.
У другому розділі проведено аналіз сучасного стану ринку електронної комерції. Проведено аналіз о показників діяльності компаній Amazon, Ebay, Walmart. Вивчено їх маркетингові стратегії, здійснена оцінка динаміки обсягу ринку, розподілу продажів товарів через інтернет по категоріям.
У третьому розділі створено модель з прогнозування ринкової ситуації. Використовуючи наведені дані, запропоновано використання дієвого інструменту інтернет-маркетингу - доповненої реальності у створенні Інтернет-стратегій. The relevance of the topic of the work lies in the need for scientific and practical substantiation of the formation and use of modern Internet technologies in the field of marketing and the need to use the digital marketing tool. The aim of research the qualification work is to determine the peculiarities of the formation of marketing strategies for online business in modern conditions. Objectives of research: to consider the structure of marketing strategies, tools and methods of implementation of marketing strategies, the main directions of their implementation; carry out an analysis of the state of the e-commerce market; highlight current trends in the market of marketing research using the example of the main market leaders, establish the most likely reasons for their occurrence; forecast trends in the development of the online market, provide recommendations for the further use of marketing tools and strategies for online business. The object of research is the activity of the leaders of the world online market in the sale of consumer services and goods. The subject of research is the process of developing a marketing strategy as an integral part of the overall economic strategy for online business. Research methods – the method of deduction, observation and comparison, historical method, systematization and structuring of results, selection of prevailing trends with further analysis and generalization. The scientific novelty of the research: the work consists in the fact that the scientific task of determining the theoretical and methodological approaches to the formation of modern Internet technologies in the field of marketing and the use of a modern digital marketing tool for companies operating on the Internet has been solved. The practical significance of the research lies in obtaining the current state of the Internet market, studying the mechanism of using a modern digital marketing tool and its likely role for companies operating on the Internet. The first section explores the essence of Internet strategies, outlines approaches to their definition, and provides a classification. The second section analyzes the current state of the e-commerce market. An analysis of the performance indicators of the companies Amazon, Ebay, and Walmart was conducted. Their marketing strategies were studied, the dynamics of the market volume, the distribution of sales of goods via the Internet by category were evaluated. In the third section, a model was created for forecasting the market situation for the following years. Using the given data, it is proposed to use an effective tool of Internet marketing - augmented reality in creating Internet strategies. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Italy
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
14148498
United Kingdom
1503076
United States
18659253
Unknown Country
3043
Downloads
Canada
1
China
616230
France
261488
Germany
350175
India
1
Indonesia
1
Israel
1
Italy
153
Lithuania
1
Netherlands
1527
Poland
350173
Romania
1
Russia
1
Spain
1517
Taiwan
281
Ukraine
34313875
United States
34313874
Unknown Country
34313874
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kalyuzhna_mag_pob.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | 104523174 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.