Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9100
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості оцінювання плану маркетингу як складової системи планування на підприємстві
Authors Фірстова, О.Ю.
ORCID
Keywords
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9100
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Фірсова, О.Ю. Особливості оцінювання плану маркетингу як складової системи планування на підприємстві /О.Ю. Фірстова //Механізм регулювання економіки.-2008.-№4,Т.1.- с. 141-147.
Abstract Уточнено роль та місце плану маркетингу у загальній системі планування на підприємстві. Запропоновано методику оцінювання плану маркетингу для підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9100
Уточнено роль и место плана маркетинга в общей системе планирования на предприятии. Предложено методику оценки плана маркетинга для предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9100
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
691879638
Estonia Estonia
1
Germany Germany
6335634
Greece Greece
1
Ireland Ireland
935936
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
13
Singapore Singapore
1383759274
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
83079705
United Kingdom United Kingdom
24649945
United States United States
-1527448749
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

Estonia Estonia
1
France France
44431
Germany Germany
154323
Ireland Ireland
935937
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
44431
Ukraine Ukraine
83079706
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1527448748
Unknown Country Unknown Country
228

Files

File Size Format Downloads
Firstova.doc 133.5 kB Microsoft Word -1443189688

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.