Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91000
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інструментарій оцінювання впливу інтеграції стейкхолдерів у систему управління підприємствами на рівень їх екологічно відповідального розвитку |
Authors |
Chygryn, Olena Yuriivna
Kolosok, Svitlana Ivanivna Ziabina, Yevheniia Anatoliivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4007-3728 http://orcid.org/0000-0002-5133-9878 http://orcid.org/0000-0003-0832-7932 |
Keywords |
зелена конкурентоспроможність зеленая конкурентоспособность green competitiveness стейкхолдери стейкхолдеры stakeholders моделювання моделирование modelling |
Type | authors certificate |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91000 |
Publisher | Український інститут інтелектуальної власності |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Авторське право на твір 115412 Україна. Інструментарій оцінювання впливу інтеграції стейкхолдерів у систему управління підириємствами на рівень їх екологічно відповідального розвитку / О. Ю. Чигрин, С. І. Колосок, Є. А. Зябіна. Заявл. 24.10.2022; опубл. 31.01.2023, Бюл. № 73. |
Abstract |
У статті обґрунтовано, що формування екологічно відповідальної поведінки суб’єктів господарювання потребує оцінювання ефективності комунікативних каналів взаємодії стейкхолдерів. Обґрунтовано необхідність врахування складності та комплементарності комунікаційних зв’язків стейкхолдерів, врегулювання попарних взаємовідносин між ними, а також охоплення всіх груп стейкхолдерів та їх інтересів. У роботі запропоновано інструментарій визначення впливу інтеграції стейкхолдерів, зокрема, персоналізація комунікацій, обізнаність менеджменту, досвід співпраці, консультування, урегулювання конфліктів, на інтегральний рівень зелених конкурентних переваг. Розроблений підхід базується на рефлективно-формативній моделі оцінювання з використанням інструментарію структурного моделювання PLS-SEM. Це дозволило формалізувати систему якісних характеристик відбору релевантних маркетингових каналів комунікації та взаємодії зі стейкхолдерами екологічно відповідальних підприємств. The article substantiates that the formation of environmentally responsible behavior of business entities requires an assessment of the effectiveness of communication channels of stakeholder interaction. The need to take into account the complexity and complementarity of stakeholder communication links, regulate pairwise relationships between them, as well as to cover all groups of stakeholders, and their interests are substantiated. The work offers a toolkit for determining the influence of stakeholder integration, in particular, personalization of communications, management awareness, the experience of cooperation, consulting, and conflict resolution, on the integral level of green competitive advantages. The developed approach is based on the reflective-formative assessment model using the PLS-SEM structural modeling toolkit. This made it possible to formalize the system of quality characteristics for the selection of relevant marketing channels of communication and interaction with stakeholders of environmentally responsible enterprises. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Germany
205
Singapore
13658
South Korea
1
Ukraine
820
United Kingdom
411
United States
27316
Unknown Country
819
Downloads
Germany
1
Singapore
1
Ukraine
821
United States
4626
Unknown Country
18
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chyhryn_green_competitiveness.pdf | 661.22 kB | Adobe PDF | 5467 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.