Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91001
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Науково-методологічні засади обґрунтування критеріїв якості маркетингових каналів комунікації стейкхолдерів при формуванні зелених конкурентних переваг суб’єктів економічної діяльності |
Authors |
Chygryn, Olena Yuriivna
Kolosok, Svitlana Ivanivna Ziabina, Yevheniia Anatoliivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4007-3728 http://orcid.org/0000-0002-5133-9878 http://orcid.org/0000-0003-0832-7932 |
Keywords |
маркетингові стратегії маркетинговые стратегии marketing strategies оцінювання оценивание assessment зелена конкурентоспроможність зеленая конкурентоспособность green competitiveness |
Type | authors certificate |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91001 |
Publisher | Український інститут інтелектуальної власності |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Авторське право на твір 115478 Україна. Науково-методологічні засади обґрунтування критеріїв якості маркетингових каналів комунікації стейкхолдерів при формуванні зелених конкурентних переваг суб’єктів економічної діяльності / О. Ю. Чигрин, С. І. Колосок, Є. А. Зябіна. Заявл. 27.10.2022; опубл. 31.01.2023, Бюл. № 73. |
Abstract |
У статті обґрунтовано актуальність та доцільність використання омніканальних стратегій для просування зелених товарів та послуг. Результати досліджень підтвердили актуальність впровадження омніканальних стратегій при просування зелених товарів та послуг, розроблено основні складові алгоритму оцінювання ефективності відповідних стратегій, запропоновано відповідні критерії для проведення аналізу.
У статті обґрунтовано роль критеріїв якості маркетингових каналів комунікації під час формування зелених конкурентних переваг, що дозволило виокремити їх релевантні характеристики (швидкість завантаження сторінок, показник відмов, проведення іміджевих та ремаркетингових заходів). Це створює наукове підґрунтя для підвищення достовірності й точності відбору маркетингових каналів комунікації, патернів зростання їх ефективності під час формування зелених конкурентних переваг. The article substantiates the relevance and expediency of using omnichannel strategies for the promotion of green goods and services. The results of the research confirmed the relevance of implementing omnichannel strategies in the promotion of green goods and services, the main components of the algorithm for evaluating the effectiveness of the relevant strategies were developed, and the relevant criteria for the analysis were proposed. The article substantiates the role of quality criteria of marketing communication channels during the formation of green competitive advantages, which made it possible to single out their relevant characteristics (page loading speed, rejection rate, conducting image and remarketing activities). This creates a scientific basis for increasing the reliability and accuracy of the selection of marketing communication channels and the patterns of growth of their effectiveness during the formation of green competitive advantages. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Germany
51
Indonesia
1
Singapore
1
Ukraine
205
United Kingdom
103
United States
1721
Unknown Country
2288
Downloads
Singapore
1
Ukraine
590
United States
2288
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chyhryn_marketing_strategies.pdf | 605.53 kB | Adobe PDF | 2879 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.