Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91049
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка туристично- екскурсійного проекту (на прикладі Сумської області) |
Authors |
Люлька, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
проект project туристичний бізнес tourism business бізнес-план business plan туристичний продукт tourism product туристичний пакет туризм tourism аналіз analysis управління management tourism package |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91049 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Люлька В. О. Розробка туристично- екскурсійного проекту (на прикладі Сумської області) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 073 – менеджмент / наук. кер. В. О. Лук’янихін. Суми : Сумський державний університет, 2022. 46 с |
Abstract |
У роботі розглянуто методичні і теоретичні основи, а також інноваційні рішення щодо розробки проєкту на ринку туристичного бізнесу та просування туристичного продукту (на прикладі Сумської області). Шляхом аналізу туристичного ринку було розкрито особливості та специфіку створення бізнес- плану туристичного продукту. Аналіз конкурентів виявив основні недоліки і проблеми на ринку. Розкрито організацію виробництва та просування туристичного продукту в Сумській області. Розроблено шляхи управління розвитком персоналу в організації індустрії туризму. В работе рассмотрены методические и теоретические основы, а также инновационные решения по разработке проекта на рынке туристического бизнеса и продвижению туристического продукта (на примере Сумской области). Путем анализа туристического рынка были раскрыты особенности и специфика создания бизнес-плана туристического продукта. Анализ конкурентов выявил основные недостатки и проблемы на рынке. Раскрыта организация производства и продвижения туристического продукта в Сумской области. Разработаны пути управления развитием персонала в организации индустрии туризма. Methodical and theoretical foundations, as well as innovative solutions for the development of a project on the tourist business market and the promotion of a tourist product (on the example of the Sumy region) are considered in the work. By analyzing the tourist market, the peculiarities and specifics of creating a business plan for a tourist product were revealed. Analysis of competitors revealed the main shortcomings and problems in the market. The organization of the production and promotion of the tourist product in the Sumy region has been revealed. Ways of managing personnel development in the organization of the tourism industry have been developed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Belarus
1
Ireland
1
Japan
1
Ukraine
348349
United Kingdom
726
United States
698880
Unknown Country
1049412
Downloads
Belgium
197240
Czechia
121675
Egypt
1
Finland
121674
France
197241
Germany
121689
Italy
1
Lithuania
157
Netherlands
272792
Poland
197238
Russia
121688
South Africa
1
Spain
1
Turkey
1
Ukraine
348352
United Kingdom
18885
United States
348351
Unknown Country
1049413
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lyulka_mag_rob.pdf | 983.34 kB | Adobe PDF | 3116400 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.