Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91225
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ecological marketing as a component of the policy of sustainable development in the market of ecological goods and services |
Other Titles |
Екологічний маркетинг як складова політики сталого розвитку на ринку екологічних товарів і послуг |
Authors |
Chernyshov, O.Yu.
|
ORCID | |
Keywords |
екологічний маркетинг екологічні інновації ринок екологічних товарів та послуг сталий розвиток ecological marketing ecological innovations the market of ecological goods and services sustainable development |
Type | Article |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91225 |
Publisher | Sumy State University |
License | Creative Commons Attribution 4.0 International License |
Citation | Chernyshov, O. (2023). ECOLOGICAL MARKETING AS A COMPONENT OF THE POLICY OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN THE MARKET OF ECOLOGICAL GOODS AND SERVICES. Mechanism of an Economic Regulation, (1(99), 29-33. https://doi.org/10.32782/mer.2023.99.05 |
Abstract |
У статті розглядаються проблеми, пов'язані з формуванням політики сталого розвитку на засадах екологічного марке-тингу вітчизняними підприємствами. Наразі механізми формування ринку екологічних товарів і послуг розробляються та удосконалюються за рахунок складових політики сталого розвитку в частині її екологічної складової. Саме тому, нажаль, «екологічний маркетинг» на враховує соціо-еколого-економічних потреб громад України, а також особливостей формування та розвитку екологічних товарів і послуг. Взаємозв’язок еколого-економічних процесів стає причиною пошуку методів зба-лансованого розвитку суспільства, при якому задоволення потреб теперішніх поколінь не має ставити під загрозу можли-вості майбутніх. У такій ситуації екологічні інновації можуть активізувати процеси екологізації будь-яких галузей народ-ного господарства. Систематизовано причини, що перешкоджають успішній розробці та впровадженню підприємствами цінової політики екологізації. Розглянуто чинники формування стимулюючих умов для розвитку інноваційної діяльності у сфері екологічного маркетингу. З точки зору сталого розвитку потреби задовольняються без шкоди майбутнім поколінням. Це пов’язано з вирішенням комплексу екологічних проблем: зелених, коричневих, синіх і глобальних. Водночас зі зміною став-лення до економічного розвитку та формуванням ідеології сталого розвитку змінювалися й концепції розвитку суб’єктів гос-подарювання. Кожна наступна концепція розвитку суб'єктів господарювання, звичайно, не заперечує попередню, а доповнює її. Так, якщо концепція маркетингу говорить про необхідність задоволення потреб, то це не означає, що не слід приділяти увагу зниженню собівартості продукції тощо. Відповідно до концепції сталого розвитку, концепція екологічного маркетингу є також розвиваючу, яка полягає в орієнтації виробництва і збуту на задоволення екологічно орієнтованих потреб і запитів споживачів, створенні та стимулюванні попиту на екологічні товари (продукцію чи послуги) – економічно ефективні та екологічно безпечні у виробництві та споживанні з урахуванням різноманітних інтересів суб'єкти ринку. The article examines the problems associated with the formation of a policy of sustainable development based on ecological marketing by domestic enterprises. Currently, the mechanisms for the formation of the market for ecological goods and services are being developed and improved at the expense of the components of the sustainable development policy in terms of its ecological component. That is why, unfortunately, "ecological marketing" does not take into account the socio-ecological and economic needs of Ukrainian communities, as well as the peculiarities of the formation and development of ecological goods and services. The interrelationship of ecological and economic processes becomes the reason for the search for methods of balanced development of society, in which meeting the needs of current generations should not jeopardize the opportunities of future generations. |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Belgium
1
China
1
France
1
Ireland
6
Japan
356855
Switzerland
1
Ukraine
2937
United Kingdom
16933
United States
1679274
Unknown Country
4219300
Vietnam
1211
Downloads
Canada
1
China
1
Germany
56717
Ireland
1
Japan
1
Poland
1
Romania
1
Sweden
1
Ukraine
356855
United Kingdom
1221
United States
1679272
Unknown Country
2162079
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chernyshov_mer_1_2023.pdf | 421.42 kB | Adobe PDF | 4256152 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.