Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91275
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління якістю медичних послуг в умовах динамічного інституційного середовища (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради) |
Authors |
Андрущенко, А.М.
|
ORCID | |
Keywords |
якість медичної допомоги quality of medical care система контролю control system модель кінцевих результатів model of final results індикатори indicators |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91275 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Андрущенко А. М. Управління якістю медичних послуг в умовах динамічного інституційного середовища (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради) : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. В. В. Мартинець. Суми : Сумський державний університет, 2023. 65 с. |
Abstract |
У роботі досліджено наукове підґрунтя управління якістю медичних
послуг в умовах динамічних змін галузі охорони здоров’я. Розглянуто
законодавчу основу, шляхи та механізми зовнішнього і внутрішнього контролю якості. Проаналізовано методи контролю якості надання медичної допомоги на прикладі КНП «Тростянецька міська лікарня» ТМР. Вивчено структуру, матеріально-технічну базу, фінансовий стан лікарні. Визначено кризові явища, присутні в організації. На основі теоретичних даних дано оцінку якості надання медичної допомоги та досягнення поставлених нормативів якості шляхом аналізу індикаторів якості та моделі кінцевих результатів. Розроблено заходи щодо покращення якості медичних послуг КНП «Тростянецька міська лікарня» ТМР. Зроблено прогноз стосовно впровадження запропонованих рекомендацій. The paper examines the scientific basis of managing the quality of medical services in the conditions of dynamic changes in the health care industry. The legislative basis, ways and mechanisms of external and internal quality control are considered. The methods of quality control of the provision of medical care were analyzed using the example of the "Trostyanetska City Hospital" KNP of the TMR. The structure, material and technical base, and financial condition of the hospital were studied. Crisis phenomena present in the organization are defined. Based on theoretical data, an assessment of the quality of the provision of medical care and the achievement of the set quality standards is given through the analysis of quality indicators and the model of final results. Measures have been developed to improve the quality of medical services at the "Trostyanetska City Hospital" of the TMR. A forecast was made regarding the implementation of the proposed recommendations. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Belgium
1
Indonesia
1
Japan
1
Moldova
26
Romania
1
Ukraine
479998
United Kingdom
380
United States
174649
Unknown Country
2237
Downloads
Belarus
1
Lithuania
1
Moldova
27
Romania
270
Singapore
1
Ukraine
479999
United States
479997
Unknown Country
657296
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Andrushchenko_mag_rob.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | 1617592 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.