Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9138
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості застосування маркетингових принципів при розробленні рекламних повідомлень |
Authors |
Beznoieva, Anna Vadymivna
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові принципи рекламні повідомлення маркетинговые принципы рекламные сообщения |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9138 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Безноєва, А.В. Особливості застосування маркетингових принципів при розробленні рекламних повідомлень /А.В. Безноєва //Механізм регулювання економіки.-2007.-№4,- с. 155-162. |
Abstract |
У статті розглянуті особливості застосування маркетингових принципів при розробленні рекламних повідомлень. Проведений аналіз можливих загроз неправильного їх впровадження. Розглянуто складові «упаковки повідомлення» і запропонований аналіз каналів просування за визначеними критеріями оцінки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9138 В статье рассмотрены особенности применения маркетинговых принципов при разработке рекламных сообщений. Проведен анализ возможных угроз неверного их внедрения. Рассмотрены составляющие «упаковки сообщения» и предложен анализ каналов продвижения согласно определенным критериям оценки. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9138 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

1

3

289

1

1

143567

1

1

1

13

1

4

906599

458856

7534939

9950876
Downloads

287132

290

1

59099

9950876

1

9950876

9950877
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Beznoeva.doc | 157.5 kB | Microsoft Word | 30199152 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.