Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91506
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – важливий чинник якісної освіти
Authors Bazyl, Serhii Mykhailovych
ORCID
Keywords освіта
інформаційно-освітнє середовище
цифровізація освітнього процесу
образование
информационно-образовательная среда
цифровизация образовательного процесса
education
informational and educational environment
digitization of the educational process
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91506
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Базиль С. М. Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – важливий чинник якісної освіти // Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи : матеріали VIІI Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 27 квітня 2023 р. / редкол. : Р. В. Закусило, С. В. Тимофіїв, Н. Ю. Бондар та ін. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 173-176.
Abstract Карантинні обмеження, військовий стан у державі, суттєво змінили життя та професійну діяльність людей. Практично всі сфери життєдіяльності, були змушені перейти в інший формат роботи – онлайн. Ці обмеження також вплинули на зміст і структуру освітньої діяльності педагога й закладів освіти загалом. Для забезпечення якісної навчання в таких умовах, будь-який заклад освіти повинен мати розвинене інформаційно-освітнє середовище. Над питаннями цифровізації освітнього процесу та створення інформаційно-освітнього середовища працювали такі науковці: Н. Гунько, І. Захарова, Л. Панченко, В. Рахманов, А. Стрюк, М. Шишкіна та інші. Засади формування інформаційного середовища дистанційного навчання розглядали: М. Жалдак, Ю. Ільїна, Ю. Машбиць, М. Смульсон та інші. Але недостатньо досліджень, пов’язаних із організацією та формуванням інформаційно-освітнього середовища у закладах освіти, а також опису інструментів для реалізації поставлених задач у межах їх освітньої діяльності. Аналіз науково-педагогічних джерел показав, що немає однозначного визначення поняття «інформаційно-освітнього середовище», а науковці тлумачать його, використовуючи різні підходи та методи аналізу. Щодо інструментарію думки досить різняться та постійно змінюються завдяки досвіду та стрімкій діджиталізації всіх галузей у державі, зокрема й освіти.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

China China
1
France France
117
Germany Germany
61
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
4
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
469
United Kingdom United Kingdom
235
United States United States
5452
Unknown Country Unknown Country
6810

Downloads

France France
1379
Germany Germany
23
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5450
United States United States
5449
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bazyl_informatsiino_osvitnie_seredovyshche.pdf 1.33 MB Adobe PDF 12303

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.