Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91506
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – важливий чинник якісної освіти |
Authors |
Bazyl, Serhii Mykhailovych
|
ORCID | |
Keywords |
освіта інформаційно-освітнє середовище цифровізація освітнього процесу образование информационно-образовательная среда цифровизация образовательного процесса education informational and educational environment digitization of the educational process |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91506 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Базиль С. М. Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – важливий чинник якісної освіти // Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи : матеріали VIІI Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 27 квітня 2023 р. / редкол. : Р. В. Закусило, С. В. Тимофіїв, Н. Ю. Бондар та ін. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 173-176. |
Abstract |
Карантинні обмеження, військовий стан у державі, суттєво змінили
життя та професійну діяльність людей. Практично всі сфери
життєдіяльності, були змушені перейти в інший формат роботи –
онлайн. Ці обмеження також вплинули на зміст і структуру освітньої
діяльності педагога й закладів освіти загалом. Для забезпечення якісної
навчання в таких умовах, будь-який заклад освіти повинен мати
розвинене інформаційно-освітнє середовище.
Над питаннями цифровізації освітнього процесу та створення
інформаційно-освітнього середовища працювали такі науковці:
Н. Гунько, І. Захарова, Л. Панченко, В. Рахманов, А. Стрюк,
М. Шишкіна та інші. Засади формування інформаційного середовища
дистанційного навчання розглядали: М. Жалдак, Ю. Ільїна,
Ю. Машбиць, М. Смульсон та інші. Але недостатньо досліджень,
пов’язаних із організацією та формуванням інформаційно-освітнього
середовища у закладах освіти, а також опису інструментів для
реалізації поставлених задач у межах їх освітньої діяльності.
Аналіз науково-педагогічних джерел показав, що немає
однозначного визначення поняття «інформаційно-освітнього
середовище», а науковці тлумачать його, використовуючи різні
підходи та методи аналізу. Щодо інструментарію думки досить
різняться та постійно змінюються завдяки досвіду та стрімкій
діджиталізації всіх галузей у державі, зокрема й освіти. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
China
1
France
117
Germany
61
Indonesia
1
Ireland
4
Singapore
1
Ukraine
469
United Kingdom
235
United States
5452
Unknown Country
13152
Downloads
France
1379
Germany
23
Singapore
1
Ukraine
5450
United States
5449
Unknown Country
13153
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bazyl_informatsiino_osvitnie_seredovyshche.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | 25455 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.