Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91528
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Науковий твір "Аналіз впливу продуктивності кіберспортивної команди на результати кіберспортивних матчів із використанням технологій інтелектуального аналізу даних" |
Authors |
Hrytsenko, Kostiantyn Hryhorovych
![]() Koibichuk, Vitaliia Vasylivna ![]() Yatsenko, Valerii Valeriiovych ![]() Didenko, Iryna Viktorivna ![]() Dotsenko, Tetiana Vitaliivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-7855-691X http://orcid.org/0000-0002-3540-7922 http://orcid.org/0000-0003-2316-3817 http://orcid.org/0000-0002-0408-0437 http://orcid.org/0000-0001-5713-2205 |
Keywords |
кіберспортивний матч киберспортивный матч eSports match прогнозування результату прогнозирование результата predicting the result дерево рішень дерево решений decision tree логістична регресія логистическая регрессия logistic regression нейронна мережа нейронная сеть neural network |
Type | authors certificate |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91528 |
Publisher | УКРНОІВІ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 116201 Україна. Науковий твір "Аналіз впливу продуктивності кіберспортивної команди на результати кіберспортивних матчів із використанням технологій інтелектуального аналізу даних" / К. Г. Гриценко, В. В. Койбічук, В. В. Яценко, І. В. Діденко, Т. В. Доценко. Заявл. 30.01.2023; опубл. 31.03.2023, Бюл. № 74. |
Abstract |
Індустрія кіберспорту є міжнародною соціокультурною сферою, яка останнім часом почала активно розвиватися і в Україні. Кіберспорт визнаний світовим співтовариством як повноцінний вид спорту, що є невід’ємною частиною сучасної культури. У багатьох країнах світу кіберспорт має державну підтримку, змагання високого рівня та відповідні освітні програми. У 2020 році в Україні кіберспорт також було визнано офіційним видом спорту, а у серпні 2021 року Україна вперше приймала у себе чемпіонат Європи з кіберспорту. З метою аналізу впливу продуктивності кіберспортивної команди на результати кіберспортивних матчів проведено дослідження за допомогою розроблених із використанням технологій інтелектуального аналізу даних пакета SAS Enterprise Miner прогнозних моделей у вигляді дерева рішень, логістичної регресії та нейронної мережі. Проведене дослідження дозволило проаналізувати, як саме показники продуктивності кіберспортивної команди впливають на результати матчів кіберспортивної дисципліни League of Legends, та обґрунтувати використання нейронної мережі як найкращого предиктора результатів кіберспортивних матчів, метою якого є надання порад гравцям щодо того, як змінити стратегію гри, в якій вони зазнають поразки. Индустрия киберспорта - международная социокультурная сфера, которая в последнее время начала активно развиваться и в Украине. Киберспорт признан мировым сообществом как полноценный вид спорта, являющийся неотъемлемой частью современной культуры. Во многих странах мира киберспорт имеет государственную поддержку, соревнования высокого уровня и соответствующие образовательные программы. В 2020 году в Украине киберспорт также был признан официальным видом спорта, а в августе 2021 Украина впервые принимала у себя чемпионат Европы по киберспорту. С целью анализа влияния производительности киберспортивной команды на результаты киберспортивных матчей проведены исследования с помощью разработанных с использованием технологий интеллектуального анализа данных пакета SAS Enterprise Miner прогнозных моделей в виде дерева решений, логистической регрессии и нейронной сети. Проведенное исследование позволило проанализировать, как именно показатели производительности киберспортивной команды влияют на результаты матчей киберспортивной дисциплины League of Legends, и обосновать использование нейронной сети как лучшего предиктора результатов киберспортивных матчей, целью которого является предоставление советов игрокам, как изменить стратегию игры, в которой они терпят поражение. The eSports industry is an international socio-cultural sphere that has recently begun to develop actively in Ukraine. Cybersport is recognized by the world community as a full-fledged sport that is an integral part of modern culture. In many countries of the world, eSports has state support, high-level competitions and relevant educational programs. In 2020, eSports was also recognized as an official sport in Ukraine, and in August 2021, Ukraine hosted the European eSports Championship for the first time. In order to analyze the impact of the performance of the e-sports team on the results of e-sports matches, a study was conducted using predictive models in the form of a decision tree, logistic regression, and a neural network developed using intelligent data analysis technologies of the SAS Enterprise Miner package. The conducted research made it possible to analyze exactly how eSports team performance indicators affect the results of League of Legends eSports matches, and to justify the use of a neural network as the best predictor of eSports match results, the purpose of which is to provide advice to players on how to change the strategy of the game in which they are defeated. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views

767163

8

1

2071791

2071790

2733

1150699

27739
Downloads

1

123445

6091925

6091925
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hrytsenko_decision_tree.pdf | 509.74 kB | Adobe PDF | 12307296 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.